ACCEPT Kancelaria Księgowa
U nas klient stoi na 1 miejscu!
-
- NIP 6921125627
- REGON 015315692
-
- 04-158 Warszawa
- Praga-Południe - Grochów
- ul. Zamieniecka 17a lok. 2 piętro 1
-
- kom.
- tel.
- accept.com.pl
- accept@accept.com.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Praga-Południe
- Targówek
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Reprezentacja w urzędach
- Windykacja
kadry i płace:
- Obsługa kadrowo płacowa
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Pełna księgowość.
Na życzenie klienta oferujemy trzy formy prowadzenia ksiąg u naszych klientów:
- prowadzenie ksiąg w biurze „ACCEPT”
- prowadzenie ksiąg w siedzibie Klienta – tę formę polecamy szczególnie dla przedsiębiorstw prowadzących magazyn i posiadających własny system komputerowy. W tym wypadku personel „ACCEPT” obsługuje całą księgowość pracując w biurze Klienta i stosując jego systemy oprogramowania
- nadzór księgowy – możliwy u Klientów, którzy chcą posiadać własny dział księgowy z jednoczesnym przekazaniem firmie zewnętrznej obowiązków i odpowiedzialności Głównego Księgowego. Działania takie pozwalają na wykorzystanie własnych zasobów z jednoczesnym wprowadzeniem elementów zewnętrznej kontroli
Księgowość uproszczona – Książka Przychodów i rozchodów lub ryczałt.
Księgowość uproszczona przeznaczona jest dla:
- osób fizycznych i spółek cywilnych wykonujących działalność gospodarczą
- osób wykonujących działalność na podstawie umów agencyjnych oraz umów na warunkach zlecenia
- osób prowadzących swoją działalność w działach specjalnych produkcji
rolnej, jeżeli zgłosiły one prowadzenie tej formy księgowości
Dla nas klient jest najważniejszy, w związku z tym wszelkie informacje potrzebne naszym kontrahentom są przekazywane drogą najdogodniejszą dla nich. Informacje o należnych składkach na ubezpieczenie społeczne oraz podatkach są przekazywane zgodnie z życzeniem klienta: drogą e-mailową, telefoniczną lub faxową.
Usługi kadrowo - płacowe.
W ramach naszych usług oferujemy:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej urlopów
- przygotowanie umów o pracę, wypowiedzeń i rozwiązań umów o pracę
- przygotowanie świadectw pracy
- przygotowanie list płac z uwzględnieniem dodatków i potrąceń, w postaci tabeli i odcinków dla pracowników
- obsługę umów cywilnoprawnych (zlecenia, o dzieło, inne)
- przygotowanie deklaracji ZUS i PIT4
- przygotowanie informacji dla pracowników na drukach ZUS RMUA
- przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT11, PIT8B) i osób zatrudnionych na podstawie innych umów
- usługi doradztwa w sprawach kadrowo-płacowych
- realizacja przelewów z list płac na konta pracowników z powierzonych środków
Wspólnoty mieszkaniowe.
Księgowość Wspólnot Mieszkaniowych różni się zakresem od księgowości Spółek z o.o., może być prowadzona zarówno w formie zestawień tabelarycznych jak i pełnej księgowości.My proponujemy prowadzenie pełnej księgowości Wspólnot Mieszkaniowych z prowadzeniem kartotek dla każdego Właściciela oddzielnie i z pełnym rozliczeniem wszystkich mediów.Jesteśmy przygotowani na pełną pomoc administracyjną w zakresie organizacji Wspólnoty, podejmowania uchwał przez Zarząd Wspólnoty – administratora, itp.
Doradztwo
Nasza oferta gwarantuje:
- doradztwo w zarządzaniu firmą z możliwością jej prowadzenia
- pomoc w pozyskaniu kapitału
- przygotowanie dokumentów kredytowych oraz współpraca z bankami, w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z wnioskiem o udzielenie kredytu
- reprezentowanie interesów podatnika w Urzędach Skarbowych i ZUS, na podstawie udzielonych pełnomocnictw notarialnych
- przygotowanie biznes planu i analiz ekonomiczno-finansowych
- przygotowanie budżetu
- obsługę wierzytelności
- windykację należności
- nadzór nad finansami firmy
Organizacja działu księgowego – na życzenie klienta „ACCEPT” może przeprowadzić pełną organizację działu księgowego:
- rekrutację pracowników i ich szkolenie
- opracowanie Zakładowego Planu Kont
- zaopiniowanie systemu finansowo-księgowego
- ustalenie procedur wewnętrznych i kontrolnych, w tym obiegu dokumentów
- opracowanie instrukcji obiegu dokumentów
- opracowanie różnego rodzaju regulaminów (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, wynagrodzenia, pracy, organizacyjnego)
Dodatkowe informacje
Posiadamy licencje Ministra finansów o numerach:
- nr. Licencji 31046/02
- nr. Licencji 30640/02
Posiadamy ubezpieczenie OC dla Biur Rachunkowych
W chwili obecnej obsługujemy około 60 podmiotów gospodarczych w tym około 40 Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni.
Przedmiot działalności:
- kompleksowa obsługa spółek prawa handlowego, krajowych i zagranicznych
- kompleksowa obsługa małych i średnich przedsiębiorstw
- prowadzenie pełnej księgowości – księgi handlowe,
- książka przychodów i rozchodów oraz ryczałt
- finansowo-księgowa obsługa wspólnot mieszkaniowych
Naszym głównym celem jest zadowolenie naszych kontrahentów. Chcemy, aby nasi klienci jak najmniej czasu poświęcali sprawom finansowo-księgowym, a jednocześnie byli w 100% zadowoleni z oferowanych przez nas usług. Zaangażowanie przedsiębiorstwa z zewnątrz do obsługi księgowej, płacowej i kadrowej przynosi przed wszystkim dużą oszczędność finansową, zmniejsza zatrudnienie, a także odciąża przedsiębiorstwo pod względem załatwiania wszelkich formalności związanych z pracownikami. Jednocześnie nie ma już potrzeby posiadania drogiego sprzętu komputerowego i oprogramowania właściwego dla księgowości oraz szeregu innych urządzeń pomocniczych, co znacznie ogranicza koszty u naszych kontrahentów.
Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa naszych klientów. Czyli począwszy od załatwienia wszystkich spraw rejestracyjnych przedsiębiorstwa, przez bieżące księgowanie dokumentów, pomoc w utrzymaniu bieżącej płynności przedsiębiorstwa (pomoc w windykacji należności), do udziału w likwidacji firmy.Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu jesteśmy w stanie spełnić wszystkie oczekiwania naszych kontrahentów, oferujemy rzetelną, profesjonalną i terminową obsługę. Jesteśmy po to, aby nasz klient miał pewność, że buduje, prowadzi swoje przedsiębiorstwo z należytą starannością i dokładnością. Jesteśmy po to, aby budować i rozbudowywać solidne i dochodowe firmy.