AS Biuro Rachunkowe Gdańsk

Oczekujesz, aby twoje sprawy finansowe prowadzone były przez profesjonalistów, wymagasz rzetelnej wiedzy, nowoczesnej, wygodnej komunikacji i ciągłego rozwoju? wybierz Nasze Biuro

    • NIP 9580305978
    • REGON 192906817

Charakterystyka

obszar usług:

  • Online

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza

rodzaje księgowości:

  • Książka przych. i rozch.
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Artystyczna
  • Beauty
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Finanse/Ubezpieczenia
  • Gastronomia
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Medyczna
  • Nieruchomości
  • Produkcja
  • Transport/Spedycja/Logistyka

usługi dodatkowe:

  • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
  • Dostęp online
  • Dotacje unijne
  • Elektroniczne archiwum dok.
  • Obsługa PFRON
  • Obsługa prawna
  • Optymalizacja podatkowa
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Wirtualne biuro
  • Zakładanie firm

kadry i płace:

  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Outsourcing
  • Sporządzenie umów
  • Usługi BHP

programy księgowe:

  • InsERT
  • Reset2
  • Rewizor

platformy online:

  • Saldeo Smart
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księgowość i Rachunkowość

Wychodząc naprzeciw swoim klientom Biuro Rachunkowe AS proponuje nowoczesny model współpracy obejmujący kompleksową obsługę księgową online – ewidencja: pełna rachunkowość, lub uproszczona księgowość ( Ewidencja ryczałtu lub Książka Przychodów i Rozchodów)

Zakres czynności w tym obszarze obejmuje:

  • Zeznanie roczne dla jednoosobowych działalności – gratis. Brak opłat za wnioski kredytowe i wnioski o interpretację.
  • księgowość on-line: wystarczy wysłać skan/pdf dokumentów- wariant dla zabieganych nie wymagający comiesięcznych wizyt w biurze rachunkowym. Jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym i email 8 -20.00. Możliwe  telekonferencje on-line ze specjalistą.
  • Dostęp do programu on-line do wystawiania faktur sprzedaży  w ramach kompleksowej obsługi księgowej naszych klientów
  • Stały wgląd w wyniki i dokumenty – on line.
  • księgowanie dokumentów w oryginale lub w postaci skanów opisanych w sposób uzgodnionych (w ciągu dwóch dni roboczych);
  • projektowany i dedykowany dla potrzeb sprawozdawczości wewnętrznej plan kont zgodny z ustawą o rachunkowości, w tym koszty według rodzaju podział na koszty bezpośrednie (z możliwością założenia analityki na poszczególne kontrakty i pośrednie);
  • czytelna analityka kosztów dla potrzeb podatkowych, w tym sort pozwalający ocenić poziom i powód wyłączenia wydatków z kosztów podatkowych;
  • comiesięczną sprawozdawczość obowiązkową w zakresie wymaganych prawem zestawień, wyliczenia podatków ZUS itp.;
  • Sprawozdanie Dedykowane – sprawozdawczość dla potrzeb analizy finansowej i strategii zaprojektowania i dostosowania do potrzeb klienta;
  • bieżące raporty z zakresu stanu kosztów zaksięgowanych np. na poszczególne kontrakty;
  • rozrachunki z kontrahentami wraz z możliwością wystawiania wezwań do zapłaty, wyliczania odsetek od zaległości, sprawdzania stanu zobowiązań i należności o dowolnej, zadanej długości przeterminowania;
  • raport kasowy z ksiąg rachunkowych stanowiący sprawdzenie – uzupełnienie, a w efekcie czystopis raportu kasowego firmy;
  • Ewidencję Środków Trwałych;
  • konsulting w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, telefonicznie lub przez e-mail (bez limitu);
  • raport w przypadku istotnych zmian w przepisach dotyczących ustawy o podatku dochodowych od osób fizycznych, prawnych i podatku VAT;
  • przygotowywanie wniosków kredytowych, indywidualnych opracowań i analiz ekonomicznych;
  • reprezentację firmy w ZUS, GUS, Urzędzie Skarbowym;
  • przygotowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe do K.A.S oraz ZUS;
  • sporządzanie wniosków o interpelację do Ministerstwa Finansów w sprawach kontrowersyjnych.
  • sprawozdania e-mail, sms-y przypominające o terminach płatności;

Kadry i Płace

Jako biuro rachunkowe w Gdańsku – Wrzeszczu opiekujemy się naszymi klientami od 2003 roku. Posiadamy licencję Ministra Finansów i możemy pochwalić się bezszkodowością oraz brakiem błędów podczas kontroli ZUS i Urzędu Skarbowego.

Obowiązek nieustannego dokształcania się, monitorowania bieżących zmian obowiązującego prawa oraz wnikliwa analiza orzecznictwa są gwarancją rzetelności i bezpieczeństwa każdego klientów, którymi się zajmujemy.

Na życzenie naszych klientów i w ich imieniu przygotowujemy wnioski o interpretację podatkową do Ministerstwa Finansów w sprawach niejasnych na gruncie obowiązujących przepisów. Dzięki temu eliminujemy ewentualność sporu z Fiskusem nawet w trudnych sprawach.

Biuro Rachunkowe AS prowadzi nowoczesną i kompleksową obsługę kadrowo-płacową i ZUS na najwyższym poziomie.

Za obsługę kadrowo-płacową obowiązuje stała stawka niezależnie od rodzaju umowy.

Obsługa kadrowo-płacowa do 3 pracowników jest w cenie księgowości, a ponadto cennik nie zmienia się przez dwa lata od daty zawarcia umowy – co klient ma zagwarantowane w umowie. Dodatkowo Klient, który przyprowadzi i innego klienta otrzymuje rabat na cały rok.

Zakres czynności w zakresie usługi Kadry i Płace obejmuje:

  • przygotowywanie list płac na podstawie przekazanych przez klienta wytycznych (w ciągu trzech dni roboczych);
  • prowadzenie akt osobowych;
  • dokumentację i prowadzenie korespondencji z ZUS w zakresie zasiłków chorobowych;
  • ewidencjonowanie czasu pracy wraz z monitoringiem godzin nadliczbowych w zadanym okresie rozliczeniowym (na podstawie comiesięcznych wytycznych i z comiesięcznym raportem);
  • ewidencjonowanie i monitoring stanu urlopów (na podstawie comiesięcznych wytycznych i z comiesięcznym raportem);
  • ewidencjonowanie i monitoring badań lekarskich i szkoleń BHP na podstawie przekazywanych wytycznych (z comiesięcznym raportem);
  • sporządzanie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika (zgłoszenie do ZUS, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach itd.) oraz kontrolę kończących się umów (z comiesięcznym raportem);
  • sporządzanie raportów do ZUS, GUS, PFRON oraz RMUA dla ubezpieczonych;
  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach na prośbę pracownika (w ciągu trzech dni roboczych);
  • konsultacje w zakresie Prawa Pracy – telefonicznie lub poprzez e-mail bez limitu;
  • sporządzanie i przekazywanie raportów o zmianach w przepisach związanych z zatrudnieniem;
  • wypełnianie deklaracji rocznych PIT 4R, PIT 11, PIT 8C.

Opcjonalnie oferujemy także możliwość cyfryzacji akt osobowych i prowadzenie ich na bieżąco w zabezpieczonej i zaszyfrowanej wersji elektronicznej Archiwum Akt. 

Zapewniamy zgodność przygotowanej dokumentacji związanej z rekrutacjami, zatrudnieniem i archiwizacją z przepisami Kodeksu Pracy oraz RODO.

Oferta Biura Rachunkowego AS dla jednoosobowej działalności gospodarczej obejmuje:

  • kompleksową usługę księgową (KPIR, VAT, ewidencję środków trwałych, ZUS);
  • reprezentację w Urzędzie Skarbowym, ZUS i GUS;
  • comiesięczne sprawozdania e-mail, sms-y przypominające o terminach płatności;
  • konsulting w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przy umowie na minimum rok);
  • udostępnienie oprogramowania do wystawiania faktur w formacie JPK online.

Audyt RODO

Świadczenie usług w zakresie ochrony danych osobowych. Dla Państwa potrzeby przeprowadzimy audyt RODO a w przypadku gdy będziecie Państwo potrzebowali wdrożymy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) w Waszej firmie.

Audyt pozwoli, dokładnie określić rodzaj i zakres przetwarzanych danych osobowych, zidentyfikować obszary wymagające zmiany lub poprawy oraz zaplanować wdrożenie RODO.

Po otrzymaniu sprawozdania z audytu zdecydujecie Państwo, czy:

  1. Wdrożysz RODO samodzielnie.
  2. My dostosujemy Twoją firmę do wymogów RODO za Ciebie w ramach pełnego wdrożenia RODO

W ramach audytu systemu ochrony danych osobowych zweryfikujemy m.in.:

  • stosowane przez Państwa techniczne i organizacyjne środki ochrony danych osobowych,
  • czy będą Państwo musieli wyznaczyć inspektora ochrony danych,
  • czy będą Państwo musieli prowadzić rejestr czynności przetwarzania danych,
  • treść stosowanych przez Państwa klauzul zgody,
  • poprawność klauzul informacyjnych i ich stopień dostosowania do rozszerzonego obowiązku informacyjnego,
  • wzory umów powierzenia przetwarzania danych osobowych pod kątem zgodności z nowymi wymogami,
  • politykę bezpieczeństwa, backupu i zarządzania uprawnieniami oraz określimy ich wpływ na poziom zabezpieczenia zbiorów danych, przetwarzanych w formie elektronicznej,
  • gotowość organizacji do stosowania przepisów w zakresie: profilowania, uwzględniania ochrony danych w fazie projektowania i stosowania domyślnej ochrony danych,
  • poziom zabezpieczeń dla zbiorów danych przetwarzanych w formie papierowej,
  • funkcjonujące w Państwa organizacji procedury i polityki pod kątem wytycznych RODO,
  • poziom wiedzy i świadomości Państwa pracowników w zakresie ochrony danych osobowych.

Inspektor Ochrony Danych (IOD) – Opieka i outsourcing IOD

Inspektor Ochrony Danych (IOD) to ekspert wspomagający i nadzorujący organizację w utrzymaniu zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych.

Sprawowanie tej funkcji wymaga realnej wiedzy i doświadczenia w zakresie stosowania prawa, zarządzania ryzykiem oraz zabezpieczeń IT, a ponadto dyspozycyjności i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Proponowana przez nas usługa zewnętrznego Inspektora Ochrony Danych stanowi skuteczne narzędzie, dzięki któremu otrzymają Państwo kompleksowe wsparcie w utrzymaniu procesów związanych z ochroną danych osobowych.

Zalety outsoursingu IOD w As-Ekspert RODO:

  • wsparcie doświadczonych konsultantów dysponujących specjalistyczną i aktualną wiedzą, m.in. w obszarach prawa, IT, ciągłości działania oraz zarządzania kryzysowego;
  • realizacja lub wsparcie w realizacji wielu obowiązków spoczywających bezpośrednio na organizacji;
  • efektywne i szybkie reagowanie na bieżące potrzeby klienta.

W ramach współpracy będziemy wykonywali dla Państwa wszystkie obowiązki IOD, o których stanowi RODO, w tym przede wszystkim:

  • przeprowadzanie corocznych audytów i szkoleń w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych;
  • obsługa naruszeń ochrony danych osobowych;
  • doradztwo w zakresie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych;
  • udzielanie konsultacji w projektach wymagających uwzględnienia danych osobowych w fazie projektowania i przy tworzeniu mechanizmów domyślnej ochrony danych;
  • opracowywanie lub opiniowanie umów, klauzul, regulaminów lub innych dokumentów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych;
  • wsparcie w prowadzeniu rejestru czynności przetwarzania;
  • współpraca z organem nadzorczym (Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych) i pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z tzw. uprzednimi konsultacjami;
  • pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO;
  • doradztwo w zakresie realizacji oceny skutków dla ochrony danych.

Dodatkowe informacje

W Naszym Biurze Rachunkowym wyznajemy motto 'Wiedza jako największy kapitał’, które pozwala nieustannie się rozwijać nie tylko nam, ale i naszym Klientom. 

Zarządzamy wiedzą z zakresu rachunkowości i księgowości od wielu lat, gromadząc coraz to bogatsze doświadczenie. Naszym powołaniem jest pomoc zarówno małym, średnim jak i dużym przedsiębiorstwom w borykaniu się z problemami rachunkowo-podatkowymi. Świadczymy kompleksową obsługę księgowo-podatkową oraz obsługę kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.

Naszymi klientami są zarówno małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany jak też duże spółki. Prowadzimy szkolenia, doradztwo oraz audyty pod kątem wymagań RODO. Każdy Klient jest dla nas Klientem najważniejszym. Chętnie pomagamy w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów podatkowych. Nasze indywidualne podejście sprawia, że kontrahenci w zamian ofiarują nam swoje zaufanie, powierzając nie tylko dokumenty, ale i wiele biznesowych tajemnic.

Ekspert artykułu

Artykuły: