Biuro księgowe JAWPOL Apolonia Jaworska

Oferujemy profesjonalną obsługę finansowo-księgową oraz pełną obsługę kadr, płac i ZUS.

    • NIP 8880011080
    • REGON 910119337

Charakterystyka

obszar usług:

  • Mokotów

usługi dodatkowe:

  • Dotacje unijne
  • Finansowanie - pomoc
  • Intrastat
  • Księgowość w siedzibie Klienta
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Odbiór dokumentów
  • Optymalizacja podatkowa
  • Podatki z zagranicy
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Start-up
  • Windykacja
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm

programy księgowe:

  • Asseco WAPRO
  • Sage Symfonia

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Grupa kapitałowa
  • Izba gospodarcza
  • Konsorcjum
  • Oddział firmy zagranicznej
  • Spółka akcyjna
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

branże specjalistyczne:

  • Budowlana/Deweloperska
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Finanse
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Najem
  • Produkcja
  • Transport/Spedycja/Logistyka
  • Wspólnoty mieszkaniowe

rodzaje księgowości:

  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe

kadry i płace:

  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księgi handlowe

  • analiza dowodów pod kątem rachunkowym i formalnym (w kontekście przychodów i rozchodów),
  • zakwalifikowanie ich do księgowania, wraz ze wskazaniem odpowiedniego miesiąca i sposobu ich ujęcia,
  • prowadzenie spisu dowodów w dzienniku, a także na kontach księgi głównej i pomocniczych (w tym Przychodów i Rozchodów),
  • przygotowywanie miesięcznych zestawień zawierających dane o obrotach i saldach kont syntetycznych,
  • obliczanie w ramach prowadzonej księgowości wysokości zobowiązań, wraz ze sporządzaniem obowiązujących deklaracji,
  • ewidencja środków trwałych, a także wartości prawnych i niematerialnych,
  • ewidencja wyposażenia, przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów (bilans, rachunki zysków i strat, przychodów i rozchodów),
  • przygotowywanie sprawozdań dla NBP i Urzędu Statystycznego,
  • przygotowywanie przelewów na pokrycie zobowiązań podatkowych i handlowych,
  • monitowanie problemów oraz zagrożeń, które mogą mieć wpływ na księgowanie rozmaitych zdarzeń gospodarczych,
  • reprezentacja Klientów w US, a także w trakcie kontroli,
  • bieżąca opieka księgowego nad prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą,
  • bieżąca pomoc oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników Państwa firmy odpowiedzialnych za
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.
  • Prowadzenie ewidencji VAT
  • prowadzenie oraz przechowywanie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
  • przygotowywanie właściwych deklaracji,
  • bieżąca weryfikacja poprawności otrzymanych i wystawionych faktur VAT,
  • zgłaszanie, aktualizacja oraz wyrejestrowywanie podmiotów jako czynnych podatników VAT i VAT-UE,
  • przygotowywanie przelewów na podatek VAT,
  • reprezentowanie Klientów w US, jak również w trakcie kontroli.

Podatkowa księga przychodów i rozchodów:

  • prowadzenie oraz przechowywanie Podatkowej KPiR,
  • zgodne z obowiązującymi przepisami ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych wraz z podziałem na źródła przychodów oraz kosztów uzyskania przychodów,
  • obliczanie zaliczek przy jednoczesnym uwzględnieniu pozostałych źródeł uzyskiwania przychodów,
  • stała ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia,
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-36 i PIT-36L,
  • reprezentacja Klientów przed Urzędem Skarbowym, jak również w trakcie kontroli podatkowych,
  • przygotowywanie przelewów na zobowiązania podatkowe,
  • bieżąca opieka oraz nadzór głównego specjalisty nad prowadzoną działalnością gospodarczą,
  • sygnalizacja i ocena problemów oraz zagrożeń mających wpływ na ewidencjonowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych w Księdze Przychodów i Rozchodów.
  • Prowadzenie ewidencji VAT
  • prowadzenie oraz przechowywanie rejestru sprzedaży i rejestru zakupu,
  • sporządzanie deklaracji VAT,
  • stała kontrola poprawności wystawianych oraz otrzymywanych faktur – zarówno w kontekście przychodów, jak i rozchodów,
  • zarządzanie przelewami,
  • reprezentacja Klienta w Urzędzie Skarbowym, jak również podczas kontroli,
  • zgłaszanie, aktualizacja oraz wyrejestrowywanie podmiotów.
  • ZUS Przedsiębiorcy
  • zgłaszanie, aktualizacja oraz wyrejestrowywanie ubezpieczonych z ZUS,
  • przygotowywanie i zarządzanie przelewami do ZUS,
  • sporządzanie deklaracji ZUS,
  • reprezentacja Klienta podczas kontroli z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Kadry i płace

  • sporządzanie umów o pracę i informacji pracodawcy,
  • sporządzanie aneksów do umów o pracę,
  • sporządzenie wypowiedzeń,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
  • sporządzanie list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilno-prawnych,
  • prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej,
  • przygotowywanie raportów RMUA,
  • sporządzanie deklaracji PFRON,
  • sporządzanie deklaracji rocznych PIT

Rozliczenia z ZUS

  • aktualizacja dokumentów zgłoszeniowych w ZUS-ie,
  • składanie wniosków o wydanie opinii o niezaleganiu do ZUS lub US,
  • sporządzanie i przekazywanie do ZUS niezbędnych dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych

Ekspert artykułu

Artykuły: