Biuro Rachunkowe CREATIVE Urszula Kierzkowska (0)

Kompleksowe Usługi Księgowe, Kadry i Płace, Doświadczenie, Licencja MF, OC.

    • NIP 7971540346

obszar usług:

  • Wawer

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe

usługi dodatkowe:

  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Wirtualne biuro

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka cywilna

godziny otwarcia:

  • pn-pt 8:00-16:00
  • Certyfikat C.I.K.
  • Certyfikat księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Biuro oferuje kompleksowe usługi księgowe oraz obsługę kadrowo – płacową dla małych i średnich przedsiębiorstw na terenie całego kraju.

Księgowość:

1. PKPiR

  • prowadzenie miesięcznej i kwartalnej ewidencji faktur zakupowych i sprzedażowych
  • sporządzanie rejestrów VAT zakupów i rejestrów sprzedaży
  • sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-UE
  • inne ewidencje na potrzeby podatnika
  • wyliczanie miesięcznej zaliczki PIT-5, PIT-5L
  • ewidencja środków trwałych i WNiP

2. Księgi Handlowe

  • księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych
  • sporządzanie rejestrów VAT zakupów i sprzedaży
  • sporządzanie not księgowych
  • księgowanie list płac
  • księgowanie składek ZUS
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • sporządzanie miesięcznych  i kwartalnych deklaracji VAT-7 i VAT-7K oraz VAT UE
  • sporządzanie rachunku zysków i start i bilansu
  • sporządzanie CIT-2, CIT-8
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • sporządzanie Polityki Rachunkowości
  • ewidencja środków trwałych i WNiP
  • rozliczanie dotacji
  • inne ewidencje na potrzeby podatnika

3. Ryczałt

  • sporządzanie ewidencji przychodów
  • sporządzanie rejestrów VAT zakupów i sprzedaży
  • sporządzanie PIT-28
  • inne ewidencje na potrzeby podatnika

4. Karta podatkowa

  • sporządzanie PIT-16A
  • inne ewidencje na potrzeby podatnika

Kadry-Płace-ZUS

  • sporządzenie projektów umów o pracę, zlecenie wg wytycznych Zleceniodawcy
  • dostarczenie Zleceniodawcy kompletu niezbędnych druków do wypełnienia przy zatrudnianiu pracownika
  • wyliczenie i kontrolowanie pracowniczego stażu pracy na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających zatrudnienie
  • określenie i kontrolowanie praw urlopowych pracowników, weryfikacja przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umowy
  • przygotowywanie informacji o zatrudnieniu z art. 29 par. 3 kodeksu pracy oraz obwieszczenia o czasie pracy (art. 150 k. p.)
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy (na podstawie dostarczonych list obecności) z uwzględnieniem rozliczania wszelkich nieobecności m. in. urlopy, choroba, opieka
  • wystawianie zaświadczeń, korespondencja z urzędami (ZUS, US, urząd pracy)
  • zmiany treści umowy o pracę – porozumienia zmieniające
  • kontrolowanie terminów badań lekarskich; przygotowywanie skierowań na badania
  • kontrolowanie terminów szkoleń BHP pod warunkiem wskazania okresu ich własności w dokumentacji BHP
  • przygotowywanie pism o rozwiązywaniu umów o pracę (porozumienie stron, wypowiedzenie, bez wypowiedzenia – standardowe)
  • sporządzanie projektów świadectw pracy wg wytycznych Zleceniodawcy
  • sporządzanie list płac
  • sporządzanie i wysyłanie miesięcznych deklaracji do ZUS
  • sporządzanie PIT-11
  • wyliczanie miesięcznej zaliczki PIT-4, PIT-4R
  • wykonujemy szkolenia BHP

Wypełniamy dokumenty do rejestracji firmy:

  • wniosek do CEIDG
  • wnioski do KRS

Wirtualne Biuro:

  • udostępniamy adres do rejestracji firmy
  • odbiór korespondencji

Przekazanie dokumentów:

  • dokumenty klient dowozi do naszego biura
  • dokumenty mogą być dostarczane drogą mailową
  • odbieramy dokumenty od klienta

Dodatkowe informacje

Nasze biuro zostało założone w VI 2016r. Właścicielem biura jest Pani Urszula Kierzkowska, która związana jest z księgowością od 1998 r., przez wiele lat pracowała jako samodzielna księgowa na etacie.  Pani Urszula posiada duże doświadczenie z zakresu księgowości i kadr. Wiedzę swoją poszerza uczestnicząc w różnych szkoleniach oraz na bieżąco śledząc zmiany w ustawach.

Biuro działa na podstawie licencji Ministerstwa Finansów wydanej w 2008r. Nr Licencji MF: 27510/2008. Biuro posiada aktualne ubezpieczenie OC.

Nasze usługi kierujemy do osób, które chcą aby je odciążyć od prac związanych z obsługą swojej firmy w zakresie księgowo - płacowej. Zajmujemy się rozliczaniem miesięcznym, kwartalnym i rocznym dokumentów, które są niezbędne do prawidłowego rozliczenia się z Urzędem Skarbowym i ZUS.

Dostarczamy informację o ewentualnym podatku do zapłaty w dogodnym dla Państwa terminie.

Zapraszamy serdecznie do podejmowania z nami współpracy. Nie zawiedziemy Państwa zaufania.