Biuro Rachunkowe HELP Anna Semrau sp. z o.o.

Help - pomagamy, doradzamy. Staramy się być biurem rachunkowym, które jest elastyczne, które jest partnerem biznesowym.

    • NIP 5223174165
    • REGON 385043169
    • KRS 0000817800

Charakterystyka

obszar usług:

  • Ochota

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka akcyjna
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Budownictwo
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • Medyczna
  • Produkcja
  • Transport/Spedycja/Logistyka

języki:

  • angielski
  • niemiecki
  • włoski

programy księgowe:

  • Sage Symfonia
  • Certyfikat C.I.K.
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Usługi Księgowe

  • książka przychodów i rozchodów (KPIR)
  • pełna księgowość (księgi handlowe)
  • karta podatkowa i ryczałt
  • rozliczanie najmu
  • prowadzenie ksiąg wspólnot mieszkaniowych
  • prowadzenie ksiąg stowarzyszeń
  • prowadzenie ksiąg fundacji
  • prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT
  • sporządzanie i składanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych CIT
  • sporządzanie i składanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych PIT
  • sporządzanie sprawozdań finansowych - bilans roczny
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • przeprowadzanie inwentaryzacji i rozliczenie inwentaryzacji towarów, materiałów
  • opracowanie sprawozdań GUS

Usługi kadrowo płacowe

  • zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę
  • zatrudnienie pracownika na podstawie umowy zlecenia bądź umowy o dzieło
  • sporządzenie niezbędnej dokumentacji kadrowej przy zatrudnieniu pracownika
  • prowadzenie teczek personalnych pracowników
  • prowadzenie kartotek czasu pracy oraz urlopów (bieżące monitorowanie)
  • nadzór nad badaniami lekarskimi oraz szkoleniami BHP (bieżące monitorowanie)
  • sporządzenie list płac wraz z wszystkimi częściami składowymi
  • naliczanie wynagrodzeń chorobowych
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń dla pracowników
  • przygotowanie odcinków z wynagrodzenia dla pracowników
  • sporządzanie pozostałej dokumentacji typu zaświadczenie o zarobkach na życzenie klienta
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych pracownika oraz członków jego rodziny ZUS ZUA
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA za właścicieli oraz pracowników
  • sporządzanie deklaracji miesięcznych ZUS RMUA
  • sporządzanie dokumentacji związanej z ustaniem stosunku pracy
  • sporządzanie dokumentacji wyrejestrowania pracownika oraz członków jego rodziny ZUS ZWUA

Doradztwo podatkowe

  • konsultacje telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • analiza i kontrola umów handlowych
  • przygotowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe
  • zarządzanie ryzykiem podatkowym
  • planowanie podatkowe oraz optymalizacja
  • reprezentacja klienta podczas sporów podatkowych

Dodatkowe informacje

Dodatkowo oferujemy:

  • pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej, asysta naszego pracownika - DARMOWO
  • pomoc przy zamykaniu działalności gospodarczej, asysta naszego pracownika - DARMOWO
  • pomoc przy przekształcaniu firm – DARMOWO
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych
  • wyprowadzanie zaległości ZUS
  • opracowanie zakładowego planu kont
  • opracowanie polityki księgowej
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i kontrola merytoryczno-formalna ksiąg

W trakcie współpracy Biuro Rachunkowe HELP na podstawie pełnomocnictwa jest Państwa przedstawicielem podczas kontroli podatkowej.

Ekspert artykułu

Artykuły: