Biuro Rachunkowe HELP Anna Semrau sp. z o.o.
Help - pomagamy, doradzamy. Staramy się być biurem rachunkowym, które jest elastyczne, które jest partnerem biznesowym.
-
- NIP 5223174165
- REGON 385043169
- KRS 0000817800
-
- 02-306 Warszawa
- Ochota - Stara Ochota
- ul. Niemcewicza 26 lok. 135
-
- kom.
- www.biuro-help.pl
- biuro@biuro-help.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Ochota
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Spółka akcyjna
- Spółka cywilna
- Spółka jawna
- Spółka komand.-akcyjna
- Spółka komandytowa
- Spółka partnerska
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Karta podatkowa
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Budownictwo
- Hotele/Turystyka
- Import/Eksport
- Medyczna
- Produkcja
- Transport/Spedycja/Logistyka
języki:
- angielski
- niemiecki
- włoski
programy księgowe:
- Sage Symfonia
- Certyfikat C.I.K.
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Usługi Księgowe
- książka przychodów i rozchodów (KPIR)
- pełna księgowość (księgi handlowe)
- karta podatkowa i ryczałt
- rozliczanie najmu
- prowadzenie ksiąg wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie ksiąg stowarzyszeń
- prowadzenie ksiąg fundacji
- prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT
- sporządzanie i składanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych CIT
- sporządzanie i składanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych PIT
- sporządzanie sprawozdań finansowych - bilans roczny
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- przeprowadzanie inwentaryzacji i rozliczenie inwentaryzacji towarów, materiałów
- opracowanie sprawozdań GUS
Usługi kadrowo płacowe
- zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę
- zatrudnienie pracownika na podstawie umowy zlecenia bądź umowy o dzieło
- sporządzenie niezbędnej dokumentacji kadrowej przy zatrudnieniu pracownika
- prowadzenie teczek personalnych pracowników
- prowadzenie kartotek czasu pracy oraz urlopów (bieżące monitorowanie)
- nadzór nad badaniami lekarskimi oraz szkoleniami BHP (bieżące monitorowanie)
- sporządzenie list płac wraz z wszystkimi częściami składowymi
- naliczanie wynagrodzeń chorobowych
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń dla pracowników
- przygotowanie odcinków z wynagrodzenia dla pracowników
- sporządzanie pozostałej dokumentacji typu zaświadczenie o zarobkach na życzenie klienta
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych pracownika oraz członków jego rodziny ZUS ZUA
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA za właścicieli oraz pracowników
- sporządzanie deklaracji miesięcznych ZUS RMUA
- sporządzanie dokumentacji związanej z ustaniem stosunku pracy
- sporządzanie dokumentacji wyrejestrowania pracownika oraz członków jego rodziny ZUS ZWUA
Doradztwo podatkowe
- konsultacje telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
- analiza i kontrola umów handlowych
- przygotowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe
- zarządzanie ryzykiem podatkowym
- planowanie podatkowe oraz optymalizacja
- reprezentacja klienta podczas sporów podatkowych
Dodatkowe informacje
Dodatkowo oferujemy:
- pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej, asysta naszego pracownika - DARMOWO
- pomoc przy zamykaniu działalności gospodarczej, asysta naszego pracownika - DARMOWO
- pomoc przy przekształcaniu firm – DARMOWO
- wyprowadzanie zaległości podatkowych
- wyprowadzanie zaległości ZUS
- opracowanie zakładowego planu kont
- opracowanie polityki księgowej
- nadzór nad obiegiem dokumentów i kontrola merytoryczno-formalna ksiąg
W
trakcie współpracy Biuro Rachunkowe HELP na podstawie pełnomocnictwa
jest Państwa przedstawicielem podczas kontroli podatkowej.