Biuro Rachunkowe Progres Monika Białobrzewska (0)

Skutecznie obniżamy podatki na nowe inwestycje i rozwój firmy.

    • NIP 7571455708
    • REGON 361195142

obszar usług:

  • Wola
  • Bemowo
  • Mokotów

usługi dodatkowe:

  • Reprezentacja w urzędach
  • Raporty / sprawozdania
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Optymalizacja podatkowa
  • Intrastat

programy księgowe:

  • Sage Symfonia

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka cywilna

branże specjalistyczne:

  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Transport/Spedycja/Logistyka
  • Hotele/Turystyka
  • Budowlana/Deweloperska
  • Marketing/Reklama/PR
  • Najem

rodzaje księgowości:

  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe

kadry i płace:

  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Certyfikat C.I.K.
  • Certyfikat księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

1. Pomoc w założeniu działalności gospodarczej:

  • sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych instytucjach
  • kalkulacja doboru najbardziej optymalnej metody opodatkowania
  • wsparcie w wypełnianiu dokumentów rejestracyjnych firmy

2. Usług księgowe:

  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • prowadzenie Ksiąg Handlowych
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • prowadzenie rejestrów vat zakupu i sprzedaży
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych
  • zestawienie obrotów i sald
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzanie zeznań rocznych
  • przygotowywanie bilansów
  • sporządzanie sprawozdań do GUS
  • przygotowywane przelewów z opłatami do US i ZUS
  • reprezentowanie Klienta przed Urzędami Skarbowymi i ZUS

Nasza ekspercka wiedza wynika z wielu lat doświadczeń ze współpracy z podmiotami gospodarczymi o różnorodnej strukturze i różnym charakterze działalności.

3. Kadry i Płace:

  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy
  • ewidencję i kontrolę ważności okresowych badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów
  • prowadzenie akt osobowych pracownika
  • sporządzenie list płac oraz rozliczeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę
  • sporządzenie i obsługa umów cywilnoprawnych
  • przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu
  • wyliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu wynagrodzeń PIT-4
  • sporządzanie PIT-11
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji rozliczeniowych ZUS
  • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej ( zas. chorobowy, macierzyński)
  • przygotowywanie raportów RMUA
  • pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów kadrowych w firmie

4. Wirtualne Biuro:

  • adres siedziby firmy
  • kompleksowa obsługa – odbiór korespondencji, skanowanie i przesyłanie e-mailem poczty do właściwego adresata
  • możliwość korzystania z biura lub wynajmu sal konferencyjnych

5. Wyprowadzanie zaległości księgowych:

W przypadku powstania jakichkolwiek zaległości księgowych lub kadrowych, nasze biuro w sposób zgodny z prawem, szybko i profesjonalnie wyprowadzi je na bieżąco. Uwolnisz się od stresu związanego z ewentualną kontrolą, która mogła by je odkryć. Przykre konsekwencje jakie Ci groziły nie będą już Twoim problemem.

6. Doraźne usługi z wybranych czynności księgowych, np.:

  • sprawozdanie opłat za korzystanie ze środowiska
  • deklaracji skarbowych i ZUS
  • rozliczeń i formalności względem pracowników
  • reprezentacja podatników w ZUS i Urzędzie Skarbowym (również podczas kontroli)

Dokumenty

Dodatkowe informacje

Godziny otwarcia:

pn-pt: 8-18 - prośba o anonsowanie wizyt

Zapewniamy:

  • stały kontakt z osobą sprawującą opiekę księgową
  • doświadczenie we współpracy ze służbami kontroli
  • aktualną wiedzę oraz znajomość zagadnień podatkowych, kadrowo-płacowych
  • konkurencyjne ceny
  • szybkie terminy realizacji usług
  • zaangażowanie w sprawy Klientów
  • dyskrecję
  • dostosowanie naszych usług do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów
  • stabilność kadry

Nasze Biuro Rachunkowe Progres jako nieliczni oprócz obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiada ubezpieczenie dodatkowe na KPiR, ryczałty oraz kadry i płace, aby w pełni zabezpieczyć finanse naszych klientów.

Cechuje nas elastyczność działania.

Umożliwiamy kontakt z nami w godz. 8.00 - 20.00.

Galeria

Partner merytoryczny