BJM sp. z o.o.
Dbamy o to, by świadczyć usługi księgowe na najwyższym poziomie profesjonalizmu.
-
- NIP 7451002683
- REGON 510320543
-
- 12-100 Szczytno
- ul. Bolesława Chrobrego 4
-
- kom.
- tel.
- bjmkancelaria.pl
- bjmkancelaria@bjmkancelaria.pl
-
- 07-430 Myszyniec
- ul. Rynarzewskiego 3
-
- kom.
- tel.
- bjmkancelaria.pl
- bjmkancelaria@bjmkancelaria.pl
-
- 64-920 Piła
- ul. Kujawska 10
-
- kom.
- tel.
- bjmkancelaria.pl
- bjmkancelaria@bjmkancelaria.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Online
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Spółka cywilna
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Beauty
- Budownictwo
- Edukacja
- Gastronomia
- Hotele/Turystyka
- Medyczna
usługi dodatkowe:
- Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
- Dostęp online
- Intrastat
- Obsługa PFRON
- Reprezentacja w urzędach
- Rozliczanie PIT’ów
- Wirtualne biuro
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Legalizacja pobytu
- Obsługa kadrowo płacowa
- Outsourcing
- Sporządzenie umów
- Usługi BHP
programy księgowe:
- InsERT
platformy online:
- Portal Biura
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Pełna księgowość – zakres usług
W ramach pełnej księgowości otrzymasz kompleksowy zakres usług. Zlecając naszym księgowym takie zadanie, możesz liczyć na to, że:
- prowadzimy pełną ewidencję na podstawie ksiąg rachunkowych (handlowych) w tym również ewidencję VAT oraz sporządzamy deklaracje podatkowe (zaliczkowe) i ostateczne (roczne) dla osób fizycznych i prawnych w
- tym również dla podmiotów zagranicznych,
- rozliczamy właścicieli w zakresie należności podatkowych,
- sporządzamy raporty (roczne i miesięczne) ,
- w przypadku kontroli przez organy podatkowe reprezentujemy podatnika w tych organach,
- przyjmujemy również nietypowe i trudne zlecenia w sprawach podatkowych i innych jak również wyprowadzamy zaległości w prowadzeniu ewidencji ,
- przygotowujemy budżety na poszczególne działy w przedsiębiorstwie i ich analiza wykonania,
- udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
- opracowujemy oraz wdrażamy zakładowe zasady (politykę) rachunkowości,
- przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdania w tym również na rzecz urzędu statystycznego,
- archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję.
Prowadzenie KPiR – zakres usług
Korzystając z naszej pomocy w ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, możesz liczyć na to, że podejdziemy do tego w sposób kompleksowy. Wykonujemy między innymi następujące działania:
- prowadzimy księgi podatkowe w tym również ewidencję VAT oraz sporządzamy deklaracje podatkowe (zaliczkowe) i ostateczne (roczne) dla osób fizycznych i prawnych, w tym również dla podmiotów zagranicznych,
- prowadzimy nietypowe i trudne sprawy podatkowej, jak również wyprowadzamy zaległości,
- rozliczamy właścicieli z należnych podatków i składek ZUS,
- sprawdzamy dowody księgowe pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzimy ewidencję wyposażenia,
- prowadzimy ewidencję środków trwałych,
- przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdań, w tym również na rzecz urzędu statystycznego,
- archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję,
- sporządzanie raportów rocznych i miesięcznych.
Ryczałt Ewidencjonowany
Prowadzimy ewidencję ryczałtu w tym również ewidencję VAT od przychodów ewidencjonowanych w ramach tej ewidencji.
Dla kogo ryczałt ewidencjonowany?
Poniżej lista warunków, które musisz spełnić aby rozliczać się w formie ryczałtu:
Forma działalności: jednoosobowa działalność lub spółka cywilna,
Zgłoszenie do Urzędu Skarbowego nie później niż z dniem uzyskania pierwszego przychodu. W przypadku prowadzenie działalności oświadczenie należy złożyć do 20 stycznia. Oświadczenie składa każdy ze wspólników spółki cywilnej w swoim Urzędzie Skarbowym.
Wykluczenia – czyli kto nie może się rozliczać się w formie ryczałtu:
- apteka,
- lombard,
- kantor walutowy,
- wolne zawody za wyjątkiem:
- lekarz,
- technik dentystyczny,
- weterynarz,
- położna,
- pielęgniarka,
- tłumacz,
- nauczyciel – korepetytor,
- handlarz częściami i akcesoriami do aut,
- producent wyrobów akcyzowych za wyjątkiem produkcji energii z OZE,
- inne usługi wg PKWiU ustalone w załączniku do ustawy.
Nie mogą rozliczać się w formie ryczałtu osoby, które do dwóch lat przed rozpoczęciem działalności gospodarczej w ramach pracy wykonywały czynności wchodzące w zakres bieżącej działalności.
Obsługa kadrowo-płacowa – zakres usług
Zlecając nam obsługę kadr i płac, możesz liczyć na kompleksowy zakres usług, w ramach którego:
- sporządzamy listy płac w tym również paski wynagrodzeń,
- sporządzamy wszelkie niezbędne deklaracje w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- sporządzamy wnioski osób niepełnosprawnych o refundację składek ZUS,
- prowadzimy akta osobowe pracowników oraz całą wymaganą dokumentację w tym zakresie,
- wykonujemy również nietypowe i trudne czynności jak również wyprowadzamy zaległości,
- przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdań w tym również na rzecz urzędu statystycznego
- opracowujemy regulaminy organizacyjne w tym również pracy, ZFŚS jak również instrukcji kontroli i obiegu dokumentacji,
- prowadzimy niezbędne szkolenia w zakresie BHP i badań lekarskich,
- udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
- przy sporządzaniu listy płac możemy sporządzać paski listy płac umożliwiające utajnienie wynagrodzeń,
- archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję,
- sporządzamy raporty roczne i miesięczne,
- sporządzamy sprawozdawczość, sporządzamy raporty i wnioski dotyczące PFRON,
Doradcy podatkowi – nasze usługi
W ramach profesjonalnego doradztwa podatkowego możesz liczyć na:
- prowadzenie spraw podatkowych,
- opracowanie odwołań od decyzji ,
- przeprowadzenie audytu podatkowego, a w jego ramach identyfikacji i analizy obszarów ryzyka w zakresie prowadzonej działalności, ,
- reprezentowanie klientów w Urzędach Skarbowych, UKS, i ZUS, w tym również pisanie odwołań i skarg do WSA i NSA,,
- w przypadku kontroli przez organy podatkowe reprezentowanie podatnika w tych organach,,
- nietypowe i trudne czynności i wyprowadzanie zaległości – udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,,
- wykonujemy również nietypowe i trudne czynności jak również wyprowadzamy zaległości, - udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
- podatkowe aspekty przekształceń spółek prawa handlowego w tym również osób fizycznych
- opracowywanie instrukcji ustalania cen transakcyjnych.
Po więcej informacji związanych ze świadczonymi przez nas usługami zapraszamy na naszą stronę internetową.
Dodatkowe informacje
Jeśli prowadzisz firmę, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa, z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie mają kwestie związane z księgowością, podatkami, kadrami i płacami. Oprócz głównej działalności, czyli produkcji, sprzedaży i pozyskiwania klientów, każdy przedsiębiorca musi dbać o to, by rozliczać swoje przychody zgodnie z przepisami, a także, aby prowadzić wszelkie ewidencje i rejestry w sposób dozwolony przez ustawodawcę. Takie działania pochłaniają wiele czasu, wymagają też sporej wiedzy i doświadczenia.
Dlatego pomoc biura rachunkowego jest nieoceniona z punktu widzenia wielu przedsiębiorców, nawet tych, którzy prowadzają jednoosobową działalność gospodarczą. Usługi księgowe dla biznesu mogą przybierać różną formę – wszystko zależy od specyfiki działania konkretnej jednostki, a także od tego, jaki sposób rozliczania się fiskusem wybrał przedsiębiorca. Powierzenie spraw rachunkowych, podatkowych i kadrowych specjalistom z biura rachunkowego to liczne korzyści.
Warto współpracować z biurem rachunkowym, które zapewnia szeroki zakres usług, najwyższy profesjonalizm i nienaganny kontakt z klientem. Taka właśnie jest Kancelaria BJM, dlatego serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
O nas
Kancelaria BJM jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w dniu 12.06.1995 r. została wpisana przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych uchwałą nr 114/57/95 pod numerem ewidencyjnym 535. i w dniu 30.06.1995 r. rozpoczęła swoją działalność operacyjną.
Wśród najważniejszych warto wymienić oszczędność czasu i kosztów (nie trzeba tworzyć osobnego stanowiska dla księgowego), a także pewność, że wszystkie istotne kwestie są pod dobrą opieką.
Zarząd spółki jest jednoosobowy i Prezesem zarządu jest Janusz Maksymiuk który posiada :
- wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności rachunkowość. Skończył studia w Szkole Głównej Planowania i Statystyki obecnie Szkoła Główna Handlowa oraz:.
- W dniu 20 marca 1981 został mu nadany przez Ministra Finansów tytuł dyplomowanego Biegłego Księgowego nr 8977 a następnie uzyskał uprawnienia biegłego rewidenta i posiada legitymację z numerem 2336.
- W dniu 18 kwietnia 1989 r. ukończył studia na Uniwersytytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w zakresie Organizacji i Zarządzania dla Kadry Kierowniczej Przedsiębiorstw.
- W dniu 28 października 1991 Ministerstwo Przekształceń Własnościowych potwierdziło, że Janusz Maksymiuk złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa.
- W dniu 22.10.2001 Krajowa Rada Spółdzielcza w Warszawie nadała uprawnienia lustracyjne Januszowi Maksymiukowi nr 4713/2001 do przeprowadzania lustracji w spółdzielniach.
- W dniu 25.10.2002 Decyzją Prezesa Sądu Okręgowego w Olsztynie nr A.0133-17-02 BJM Kancelaria Finansów i Rachunkowości Spółka z o.o. w Szczytnie reprezentowana przez Prezesa Zarządu Janusza Maksymiuka została wpisana na listę kandydatów na syndyków upadłości pod pozycją S-55/02.
Prokurentem zarządu spółki jest Joanna Danuta Maksymiuk Szczyglewska zatrudniona w spółce od dnia 16 sierpnia 1999 r. która posiada:
- studia magisterskie ukończone w dniu 25 października 2012 r. na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie,
- szkolenie w zakresie "Jak pozyskać środki unijne na rozwój firmy,
- certyfikat ukończenia szkolenia z zakresie podatku dochodowego od osób prawnych,
- certyfikat d/s rachunkowości,
- certyfikat ukończenia szkolenia pt ROZLICZENIA Z ZUS,
- certyfikat "AKADEMII PODATNIKA",
- ukończone szkolenie "PROFESJONALNY PEŁNOMOCNIK PODATNIKA".