BJM sp. z o.o.

Dbamy o to, by świadczyć usługi księgowe na najwyższym poziomie profesjonalizmu.

    • NIP 7451002683
    • REGON 510320543
więcej adresów

Charakterystyka

obszar usług:

  • Online

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka cywilna
  • Spółka z o.o.

rodzaje księgowości:

  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Beauty
  • Budownictwo
  • Edukacja
  • Gastronomia
  • Hotele/Turystyka
  • Medyczna

usługi dodatkowe:

  • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
  • Dostęp online
  • Intrastat
  • Obsługa PFRON
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Wirtualne biuro
  • Zakładanie firm

kadry i płace:

  • Legalizacja pobytu
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Outsourcing
  • Sporządzenie umów
  • Usługi BHP

programy księgowe:

  • InsERT

platformy online:

  • Portal Biura
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Pełna księgowość – zakres usług

W ramach pełnej księgowości otrzymasz kompleksowy zakres usług. Zlecając naszym księgowym takie zadanie, możesz liczyć na to, że:

  • prowadzimy pełną ewidencję na podstawie ksiąg rachunkowych (handlowych) w tym również ewidencję VAT oraz sporządzamy deklaracje podatkowe (zaliczkowe) i ostateczne (roczne) dla osób fizycznych i prawnych w 
  • tym również dla podmiotów zagranicznych,
  • rozliczamy  właścicieli w zakresie należności podatkowych,
  • sporządzamy  raporty (roczne i miesięczne) ,
  • w przypadku kontroli przez organy podatkowe reprezentujemy podatnika w tych organach,
  • przyjmujemy  również nietypowe i trudne zlecenia  w sprawach podatkowych i innych jak również wyprowadzamy zaległości w prowadzeniu ewidencji ,
  • przygotowujemy budżety na poszczególne działy w przedsiębiorstwie i ich analiza wykonania,
  • udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
  • opracowujemy oraz wdrażamy zakładowe zasady (politykę) rachunkowości,
  • przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdania w tym również na rzecz urzędu statystycznego,
  • archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję.

Prowadzenie KPiR – zakres usług

Korzystając z naszej pomocy w ramach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, możesz liczyć na to, że podejdziemy do tego w sposób kompleksowy. Wykonujemy między innymi następujące działania:

  • prowadzimy księgi podatkowe w tym również ewidencję VAT oraz sporządzamy deklaracje podatkowe (zaliczkowe) i ostateczne (roczne) dla osób fizycznych i prawnych, w tym również dla podmiotów zagranicznych,
  • prowadzimy nietypowe i trudne sprawy podatkowej, jak również wyprowadzamy zaległości,
  • rozliczamy właścicieli z należnych podatków i składek ZUS,
  • sprawdzamy dowody księgowe pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzimy ewidencję wyposażenia,
  • prowadzimy ewidencję środków trwałych,
  • przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdań, w tym również na rzecz urzędu statystycznego,
  • archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję,
  • sporządzanie raportów rocznych i miesięcznych.

Ryczałt Ewidencjonowany

Prowadzimy ewidencję ryczałtu w tym również ewidencję VAT od przychodów ewidencjonowanych w ramach tej ewidencji.

Dla kogo ryczałt ewidencjonowany?

Poniżej lista warunków, które musisz spełnić aby rozliczać się w formie ryczałtu:

Forma działalności: jednoosobowa działalność lub spółka cywilna,

Zgłoszenie do Urzędu Skarbowego  nie później niż z dniem uzyskania pierwszego przychodu. W przypadku prowadzenie działalności oświadczenie należy złożyć do 20 stycznia. Oświadczenie składa każdy ze wspólników spółki cywilnej w swoim Urzędzie Skarbowym.

Wykluczenia – czyli kto nie może się rozliczać się w formie ryczałtu:

  • apteka,
  • lombard,
  • kantor walutowy,
  • wolne zawody za wyjątkiem:
  • lekarz,
  • technik dentystyczny,
  • weterynarz,
  • położna,
  • pielęgniarka,
  • tłumacz,
  • nauczyciel – korepetytor,
  • handlarz częściami i akcesoriami do aut,
  • producent wyrobów akcyzowych za wyjątkiem produkcji energii z OZE,
  • inne usługi wg PKWiU ustalone w załączniku do ustawy.

Nie mogą rozliczać się  w formie ryczałtu osoby, które do dwóch lat przed rozpoczęciem działalności gospodarczej w ramach pracy wykonywały czynności wchodzące w zakres bieżącej działalności.

Obsługa kadrowo-płacowa – zakres usług

Zlecając nam obsługę kadr i płac, możesz liczyć na kompleksowy zakres usług, w ramach którego:

  • sporządzamy listy płac w tym również paski wynagrodzeń,
  • sporządzamy wszelkie niezbędne deklaracje w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzamy wnioski osób niepełnosprawnych o refundację składek ZUS,
  • prowadzimy akta osobowe pracowników oraz całą wymaganą dokumentację w tym zakresie,
  • wykonujemy również nietypowe i trudne czynności jak również wyprowadzamy zaległości,
  • przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdań w tym również na rzecz urzędu statystycznego
  • opracowujemy regulaminy organizacyjne w tym również pracy, ZFŚS jak również instrukcji kontroli i obiegu dokumentacji,
  • prowadzimy niezbędne szkolenia w zakresie BHP i badań lekarskich,
  • udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
  • przy sporządzaniu listy płac możemy sporządzać paski listy płac umożliwiające utajnienie wynagrodzeń,
  • archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję,
  • sporządzamy raporty roczne i miesięczne,
  • sporządzamy sprawozdawczość, sporządzamy raporty i wnioski dotyczące PFRON,

Doradcy podatkowi – nasze usługi

W ramach profesjonalnego doradztwa podatkowego możesz liczyć na:

  • prowadzenie spraw podatkowych,
  • opracowanie odwołań od decyzji ,
  • przeprowadzenie audytu podatkowego, a w jego ramach identyfikacji i analizy obszarów ryzyka w zakresie prowadzonej działalności, ,
  • reprezentowanie klientów w Urzędach Skarbowych, UKS, i ZUS, w tym również pisanie odwołań i skarg do WSA i NSA,,
  • w przypadku kontroli przez organy podatkowe reprezentowanie podatnika w tych organach,,
  • nietypowe i trudne czynności i wyprowadzanie zaległości – udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,,
  • wykonujemy również nietypowe i trudne czynności jak również wyprowadzamy zaległości, - udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
  • podatkowe aspekty przekształceń spółek prawa handlowego w tym również osób fizycznych
  • opracowywanie instrukcji ustalania cen transakcyjnych.

Po więcej informacji związanych ze świadczonymi przez nas usługami zapraszamy na naszą stronę internetową.

Dodatkowe informacje

Jeśli prowadzisz firmę, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa, z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie mają kwestie związane z księgowością, podatkami, kadrami i płacami. Oprócz głównej działalności, czyli produkcji, sprzedaży i pozyskiwania klientów, każdy przedsiębiorca musi dbać o to, by rozliczać swoje przychody zgodnie z przepisami, a także, aby prowadzić wszelkie ewidencje i rejestry w sposób dozwolony przez ustawodawcę. Takie działania pochłaniają wiele czasu, wymagają też sporej wiedzy i doświadczenia.

Dlatego pomoc biura rachunkowego jest nieoceniona z punktu widzenia wielu przedsiębiorców, nawet tych, którzy prowadzają jednoosobową działalność gospodarczą. Usługi księgowe dla biznesu mogą przybierać różną formę – wszystko zależy od specyfiki działania konkretnej jednostki, a także od tego, jaki sposób rozliczania się fiskusem wybrał przedsiębiorca. Powierzenie spraw rachunkowych, podatkowych i kadrowych specjalistom z biura rachunkowego to liczne korzyści.

Warto współpracować z biurem rachunkowym, które zapewnia szeroki zakres usług, najwyższy profesjonalizm i nienaganny kontakt z klientem. Taka właśnie jest Kancelaria BJM, dlatego serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

O nas

Kancelaria BJM jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w dniu 12.06.1995 r. została wpisana przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych uchwałą nr 114/57/95 pod numerem ewidencyjnym 535. i w dniu 30.06.1995 r. rozpoczęła swoją działalność operacyjną.

Wśród najważniejszych warto wymienić oszczędność czasu i kosztów (nie trzeba tworzyć osobnego stanowiska dla księgowego), a także pewność, że wszystkie istotne kwestie są pod dobrą opieką.

Zarząd spółki jest jednoosobowy i Prezesem zarządu jest Janusz Maksymiuk który posiada :

  • wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności rachunkowość. Skończył studia w Szkole Głównej Planowania i Statystyki obecnie Szkoła Główna Handlowa oraz:.
  • W dniu 20 marca 1981 został mu nadany przez Ministra Finansów tytuł dyplomowanego Biegłego Księgowego nr 8977 a następnie uzyskał uprawnienia biegłego rewidenta i posiada legitymację z numerem 2336.
  • W dniu 18 kwietnia 1989 r. ukończył studia na Uniwersytytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w zakresie Organizacji i Zarządzania dla Kadry Kierowniczej Przedsiębiorstw.
  • W dniu 28 października 1991 Ministerstwo Przekształceń Własnościowych potwierdziło, że Janusz Maksymiuk złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa.
  • W dniu 22.10.2001  Krajowa Rada Spółdzielcza w Warszawie nadała uprawnienia lustracyjne  Januszowi Maksymiukowi nr 4713/2001 do przeprowadzania lustracji w spółdzielniach.
  • W dniu 25.10.2002 Decyzją Prezesa Sądu Okręgowego w Olsztynie  nr A.0133-17-02 BJM Kancelaria Finansów i Rachunkowości Spółka z o.o. w Szczytnie reprezentowana przez Prezesa Zarządu Janusza Maksymiuka została wpisana na listę kandydatów na syndyków upadłości pod pozycją S-55/02.

Prokurentem zarządu spółki jest Joanna Danuta Maksymiuk Szczyglewska zatrudniona w spółce od dnia  16 sierpnia  1999 r.  która posiada:

  • studia magisterskie  ukończone w dniu 25 października  2012 r.  na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim  w Olsztynie,
  • szkolenie w zakresie "Jak pozyskać środki unijne na rozwój firmy,
  • certyfikat ukończenia szkolenia z zakresie podatku dochodowego od osób prawnych,
  • certyfikat d/s rachunkowości,  
  • certyfikat ukończenia szkolenia pt ROZLICZENIA Z ZUS,
  • certyfikat  "AKADEMII PODATNIKA",
  • ukończone szkolenie "PROFESJONALNY PEŁNOMOCNIK PODATNIKA".

Ekspert artykułu

Artykuły: