BR Help Anna Krawczak (0)

Indywidualne podejście do Klienta, elastyczność i otwartość, które pozwalają na ścisłą i owocną współpracę.

    • NIP 1230425790
    • REGON 386582402

obszar usług:

  • Mokotów

usługi dodatkowe:

  • Dotacje unijne
  • Finansowanie - pomoc
  • Księgowość w siedzibie Klienta
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Odbiór dokumentów
  • Optymalizacja podatkowa
  • Podatki z zagranicy
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm

programy księgowe:

  • Finka

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

branże specjalistyczne:

  • Budowlana/Deweloperska
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Finanse
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Najem
  • Produkcja
  • Transport/Spedycja/Logistyka

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Zakres usług finansowo-księgowych:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych,
  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych jak i podatkowych,
  • Prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
  • Sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji, w tym podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych (CIT, PIT), podatku VAT i podpisywanie ich na mocy pełnomocnictwa a następnie przekazywanie do odpowiednich urzędów i instytucji,
  • Informowanie klienta o zobowiązaniach podatkowych z tytułu VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych,
  • Sporządzanie wyceny bilansowej aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego – rachunek zysków i strat,
  • Sporządzanie obowiązkowych i dodatkowych sprawozdań finansowych,
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz sprawozdań do NBP
  • Badanie poprawności dokumentów pod względem rachunkowym, udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych pod względem obowiązującego prawa,
  • Uczestnictwo w kontrolach z Urzędu Skarbowego
  • Reprezentowanie klienta w postępowaniu podatkowym przed Urzędami i innymi instytucjami kontrolnymi.

Zakres obsługi kadrowo-płacowej:

  • Przygotowywanie umów, aneksów, porozumień zmieniających, wypowiedzeń oraz innych dokumentów i pism związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy przez pracownika,
  • Przygotowywanie umów cywilnoprawnych (zlecenia, o dzieło itp.),
  • Kompleksowe prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej pracowników,
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników,
  • Sporządzanie list płac – naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń oraz świadczeń socjalnych,
  • Sporządzanie i wysyłka deklaracji rozliczeniowych ZUS
  • Sporządzanie i wysyłka deklaracji PIT-11/8B, PIT-40,PIT-4R i innych,
  • Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń PFRON,
  • Przygotowanie raportów RMUA dla ubezpieczonych,
  • Prowadzenie ewidencji urlopowej, zasiłkowej,
  • Sporządzanie świadectw pracy
  • Rozliczanie świadczeń na rzecz pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy i BHP,
  • Rozliczanie umów cywilnoprawnych tj:
    • rozliczanie umów zlecenia,
    • rozliczanie kontraktów menedżerskich,
    • rozliczanie kontraktów menedżerskich,
  • Reprezentowanie klienta przy kontrolach z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS lub Urzędu Skarbowego.

Partner merytoryczny