DDL Tax sp. z o.o.
9Kto do nas trafi nie błądzi w gąszczu przepisów.
-
- NIP 1133011670
- REGON 385679080
- KRS 0000831598
-
- 03-932 Warszawa
- Praga-Południe
- ul. Katowicka 4 lok. 8
-
- kom.
- tel.
- ddltax.pl
- biuro@ddltax.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Praga-Południe
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Grupa kapitałowa
- Izba gospodarcza
- Spółka akcyjna
- Spółka cywilna
- Spółka jawna
- Spółka komandytowa
- Spółka partnerska
- Spółka z o.o.
- Spółka z o.o.-komand.
rodzaje księgowości:
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Budownictwo
- E-Commerce
- Edukacja
- Finanse/Ubezpieczenia
- Hotele/Turystyka
- Import/Eksport
- IT/Telco
- Marketing/Reklama/PR
- Medyczna
- Nieruchomości
- Produkcja
- Transport/Spedycja/Logistyka
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
- Dokumentacja kredytowa
- Dostęp online
- Elektroniczne archiwum dok.
- Intrastat
- Księgowość w siedzibie Klienta
- Obsługa PFRON
- Odbiór dokumentów
- Optymalizacja podatkowa
- Podatki z zagranicy
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Rozliczanie PIT’ów
- Start-up
- Wirtualne biuro
- Wyprowadzanie zaległości
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Delegacje
- Legalizacja pobytu
- Obsługa kadrowo płacowa
- Sporządzenie umów
- Usługi BHP
programy księgowe:
- Comarch Optima
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Oferujemy kompleksową obsługę spółek w zakresie księgowości:
- sporządzanie bilansu otwarcia,
- ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych w ujęciu podatkowym, bilansowym i , jeśli jest taka potrzeba, kontrolingowym,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie rozliczeń rozrachunków,
- ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie podatku VAT,
- sporządzanie sprawozdań finansowych obejmujących: bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe, przepływy finansowe,
- przygotowywanie rocznej deklaracji podatku dochodowego [CIT/PIT],
- nadzór nad prowadzeniem księgowości,
- reprezentacja Klienta przed organami podatkowymi i kontrolnymi,
- opracowanie i wdrożenie planu kont,
- opracowywanie zasad polityki rachunkowości i innych instrukcji wewnętrznych.
W ramach usługi prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów prowadzimy:
- księgę przychodów i rozchodów,
- ewidencję VAT,
- ewidencję środków trwałych i ewidencję wyposażenia oraz dokonujemy odpisów amortyzacyjnych,
- ustalamy wysokość zaliczki na podatek dochodowy,
- rozliczamy podatek VAT,
- sporządzamy deklaracje podatkowe VAT i PIT,
- prowadzimy rozrachunki [na życzenie].
W ramach usługi prowadzenia ryczałtu oferujemy:
- prowadzenie i przechowywanie ewidencji podatkowej i dokumentacji, do której zobowiązany jest podatnik.
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych.
- prowadzenie i przechowywanie rejestrów VAT.
- sporządzanie deklaracji VAT.
- sporządzanie pism i reprezentacja Klienta w Urzędach.
- sporządzanie deklaracji i rozliczenia z ZUS w części dotyczącej właścicieli firmy.
Płace
- przygotowanie dokumentów do nawiązania umowy o pracę – kwestionariusze osobowe, umowę o pracę, skierowanie na badania, szkolenie BHP,
- naliczanie i przesyłanie wynagrodzeń wraz ze wszelkimi świadczeniami dodatkowymi, stosownie do wiążących postanowień umów, regulaminów pracy i wynagrodzeń,
- sporządzanie list płac i naliczanie pensji dla każdego pracownika,
- naliczanie i pobieranie obowiązkowych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne dla każdego pracownika,
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji (DRA, RCX, RSA, RZA) odnośnie składek pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- naliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie dokumentów podatkowych (PIT-4R, PIT-8AR),
- przygotowanie pasków płac, ZUS RMUA, IFT-1, rocznych informacji i zeznań podatkowych dla pracowników (PIT-11, PIT- 40),
- definiowanie przelewów bankowych w formie elektronicznej dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego i innych instytucji. Przelewy przekazywane są w uzgodniony sposób razem z listą płac w ustalonym dniu każdego miesiąca,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
Kadry
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek osobowych) pracowników,
- rejestracja nowo zatrudnionych pracowników w ZUS i zmian dotyczących danych osób pracujących lub zmian w stosunku pracy oraz dokonywanie wyrejestrowań związanych z ustaniem stosunku pracy (ZUS, ZUA, ZIUA, ZWUA itp.),
- kompletowanie dokumentacji przyjęcia pracownika i nawiązania stosunku pracy,
- rozliczanie wykorzystywanych dni urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych stosownie do przepisów Kodeksu Pracy,
- wystawianie świadectw pracy,
- rozliczanie czasu pracy pracowników,
- organizacja szkoleń BHP i Ppoż.,
- reprezentowanie i udzielanie wyjaśnień podczas kontroli ZUS, GUS, PIP, WUP,
- sporządzane deklaracji PFRON,
- obsługa programu Płatnik w zakresie dokumentacji zgłoszeniowej, aktualizacja, sporządzanie korekt i wyjaśniane błędów.
Dodatkowe informacje
DDL Tax powstała z inicjatywy pasjonatów i praktyków rachunkowości, podatków i HR.
Naszym priorytetem jest budowanie długofalowych relacji z Klientami, które oparte są na otwartości i zaufaniu, wiedzy i doświadczeniu oraz profesjonalnym i innowacyjnym podejściu do potrzeb Klienta. Pokazujemy, że podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne informacje finansowe, które zapewniamy naszym Klientom, jest fundamentem rozwoju Ich biznesu. Inwestujemy w wiedzę, rozwój naszego zespołu a także zaplecze informatyczne i technologiczne zapewniając naszym Klientom dostęp do nowoczesnych rozwiązań. Idziemy z duchem czasu, zmieniamy zastaną rzeczywistość a to, co pozostaje niezmienne to zaangażowanie w sprawy Klientów i pasja, z którą działamy.
Jak współpracujemy
Wybierasz zakres współpracy. Otrzymujesz szczegółowy zakres usług z propozycją ceny oraz wzór umowy. Po akceptacji podpisujesz umowę i pełnomocnictwo. Przydzielamy Ci księgową. Twoją firmą zajmuje się konkretna osoba. Nad wszystkim czuwa doradca podatkowy.
Jeśli chcesz pomożemy Ci założyć twoją jednoosobową działalność lub zarejestrować spółkę. Doradzamy w wyborze optymalnej formy opodatkowania. Jeśli chcesz przeniesiemy za Ciebie dokumenty z poprzedniego biura. Dokumenty dostarczasz drogą elektroniczną, osobiście lub kurierem. Możemy je także odbierać z dowolnego miejsca w Warszawie. Online otrzymujesz informacje dot. płatności do US i ZUS a deklaracje składamy w Twoim imieniu elektronicznie.