Finance Investment sp. z o.o.

Nieustannie skupiamy się na zadowoleniu naszych klientów.

    • NIP 7010379022
    • REGON 146486535

Charakterystyka

obszar usług:

  • Śródmieście

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Grupa kapitałowa
  • Izba gospodarcza
  • Konsorcjum
  • Oddział firmy zagranicznej
  • Spółka akcyjna
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Artystyczna
  • Beauty
  • Budownictwo
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Finanse/Ubezpieczenia
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Medyczna
  • Nieruchomości
  • Transport/Spedycja/Logistyka

usługi dodatkowe:

  • Ceny transferowe
  • Dotacje unijne
  • Elektroniczne archiwum dok.
  • Finansowanie - pomoc
  • Intrastat
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Obsługa prawna
  • Optymalizacja podatkowa
  • Podatki z zagranicy
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Start-up
  • Windykacja
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Legalizacja pobytu
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Outsourcing
  • Sporządzenie umów
  • Usługi BHP

języki:

  • angielski

programy księgowe:

  • Comarch Optima
  • Raks
  • Rewizor
  • Sage Symfonia
  • SAP
  • Certyfikowany księgowy

Oferta firmy

Finance Investment oferuje dla rozpoczynających działalność biznesową:

  • Zakładanie różnych rodzajów spółek funkcjonujących na rynku, m.in.:
    • spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
    • oddziału
    • spółki akcyjnej
    • spółki komandytowej
  • Zapewnienie pełnomocnika reprezentującego udziałowców/akcjonariuszy przed miejscowymi urzędami na mocy udzielonego pełnomocnictwa.
  • Sporządzenie stosownej dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych urzędach.
  • Otwarcie rachunków bankowych.
  • Opracowanie umowy spółki zgodnie z przepisami prawa krajowego i KSH
  • Zorganizowanie obsługi notarialnej, prawnej i tłumaczeniowej, potrzebnej do przeprowadzenia transakcji.
  • Zainteresowanym szybkim rozpoczęciem działalności oferujemy gotowe do natychmiastowego działania, w pełni zarejestrowane spółki „shelf” companies.

Księgowość i finanse

  • Świadczymy pełny zakres usług z zakresu księgowości rachunkowej, finansowej oraz zarządczej.
  • Rozliczamy firmy o różnych formach działalności oraz budujemy efektywne systemy raportowania danych finansowych dla potrzeb zarządu.
  • Obsługujemy też firmy rozliczające się przy pomocy uproszczonych metod księgowości:
    • Książka Przychodów i Rozchodów
    • Ryczałt
    • Karta Podatkowa

Oferujemy

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • Prowadzenie rozliczeń Książki Przychodów i Rozchodów, na zasadach ogólnych lub podatku liniowego (optymalizacja podatkowa + doradztwo w zakresie finansów osobistych)
  • Prowadzenie rozliczeń Ewidencji Ryczałtowych
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT
  • Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
  • Kontakty z urzędami podatkowymi i pomoc w trakcie kontroli podatkowych
  • Bilanse
  • Rachunki przepływów pieniężnych
  • Budżetowanie i kontroling
  • Analizy centrów kosztowych
  • Wnioski kredytowe, leasingowe
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • Przygotowywanie projektów Zakładowych Planów Kont
  • Doradztwo w zakresie ustanowienia Polityki Rachunkowości
  • Doradztwo w zakresie ustanowienia Systemu Obiegu Dokumentów
  • Kontakt z Urzędem Skarbowym
  • Pomoc przy rozpoczęciu działalności
  • Pomoc przy zamknięciu działalności
  • Reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • Opieka prawna kancelarii prawnej
  • Analiza i ekspertyza dokumentów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Usługi z zakresu BHP
  • Audyty dokumentacji księgowej
  • Badanie sprawozdań finansowych
  • Sprawozdawczość PFRON
  • Przygotowywanie sprawozdań statystycznych GUS
  • Przygotowywanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego
  • Sprawozdawczość do NFZ

Dział Kadr

Profesjonalnie prowadzony, doświadczony dział kadr i płac to wizytówka dla pracodawcy i duża dogodność pracownika.
Oprócz naliczania wynagrodzeń i sporządzania deklaracji do ZUS wyręczymy Państwa we wszelkich obowiązkach związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.

Oferujemy

  • Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników.
  • Sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło.
  • Przesyłanie deklaracji do ZUS elektronicznie przy pomocy podpisu kwalifikowanego.
  • Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
  • Prowadzenie akt osobowych
  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych
  • Obsługa umów zleceń, o dzieło i umów akordowych
  • Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w ZUS
  • Przygotowanie instrukcji płacowych dotyczących wynagrodzeń netto, ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników.
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa.
  • Sporządzanie sprawozdań do celów księgowych i zarządczych (koszty osobowe, koszty działów).
  • Pomoc w trakcie audytów
  • Kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami Prawa Pracy
  • Kontakty z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od wynagrodzeń
  • Sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami Prawa Pracy
  • Reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego
  • na życzenie klienta: – Dokonywanie stosownych przelewów w imieniu Klienta na podstawie udzielonego upoważnienia

Zarządzanie płatnościami

  • Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji (ubezpieczenie, faktoring)
  • Ocenę zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finansowej
  • Monitoring należności i zobowiązań
  • Świadczenie usług windykacji polubownej (sądowej we współpracy z wyspecjalizowanymi firmami)
  • Rozwiązywanie problemów prawnych
  • Zarządzanie relacjami bankowymi (kredyty, limity debetowe, faktoring)
  • Zarządzanie środkami pieniężnymi i płatnościami (w zależności od ustaleń w umowie)
  • Generowanie przelewów bankowych (w zależności od ustaleń w umowie)
  • Generowanie ponagleń do zapłaty
  • Generowanie not odsetkowych
  • Generowanie potwierdzeń sald

Fundusze UE:

  • dopasowanie funduszu UE do prowadzonej działalności
  • sporządzania biznesplanu sporządzanie Wykresu Gantta
  • sporządzanie bilansów 2 lata wstecz + symulacja na 3 następne lata –
  • zgodnie z wytycznymi projektu
  • skompletowanie danych finansowych i związanych z prowadzoną działalnością, w tym wymaganych certyfikatów, koncesji, zezwoleń
  • przygotowanie projektu we współpracy z instytucją wdrażającą możliwość ustanowienia pełnomocnictwa
  • rozliczanie projektów – księgowość funduszy: koszty klasyfikowalne i koszty nieklasyfikowalne, szczegółowe procedury.

Dokumenty

Dodatkowe informacje

Zespół specjalistów tworzących Kancelaria Podatkowa Finance Investment powstał w 2009 roku.
Posiadamy doświadczenie pozyskane przy prowadzeniu księgowości firm zarówno handlowych, jak i usługowych.
W celu zapewnienia kompleksowej  obsługi naszym Klientom współpracujemy z renomowanymi doradcami podatkowymi, prawnikami, biegłymi rewidentami specjalistami Prawa Pracy.
Biuro ma siedzibę w Warszawie,

Oferujemy pełną księgowość spółek kapitałowych i osobowych.

Oferujemy także księgowość skróconą:

  • KPiR
  • ryczałt
  • karta podatkowa

Obsługujemy klientów z całej Polski.

W Warszawie współpracujemy od dawna z Urzędami Skarbowymi: Śródmieście, Warszawa-Mokotów, Służew, Ursynów, Ochota, Powiśle, Wola.

Oferujemy konkurencyjne ceny i szybkie terminy realizacji.

Mocne strony naszej Kancelarii:

  • licencja Ministra Finansów
  • konkurencyjne ceny
  • szybkie terminy realizacji usług
  • zaangażowanie w sprawy klientów (m. in.: kredyty, leasingi, fundusze UE)
  • pełna komputeryzacja (księgowość on-line, zdalny serwer)
  • dostosowanie naszych usług do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów
  • wieloletnie doświadczenie w rozliczaniu firm na ternie GB oraz UE (w stałej obsłudze firmy pracujące w FR, BE, NL, D, I, E, CZ i inne)  

Ekspert artykułu

Artykuły: