Impact sp. z o.o.

Usługi finansowo-księgowe, obsługa pełnych ksiąg rachunkowych jak również podatkowych książek przychodów i rozchodów.

    • NIP 5213581437
    • REGON 142163380

Charakterystyka

obszar usług:

  • Śródmieście

usługi dodatkowe:

  • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
  • Dostęp online
  • Elektroniczne archiwum dok.
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Zakładanie firm

programy księgowe:

  • Comarch Optima

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

branże specjalistyczne:

  • Budowlana/Deweloperska
  • Edukacja
  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Finanse
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Najem
  • Transport/Spedycja/Logistyka

rodzaje księgowości:

  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów
  • Usługi BHP

języki:

  • angielski
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księgo rachunkowe:

  • dokonujemy opisu merytorycznego dokumentów księgowych               
  • dokonujemy opisu formalno-rachunkowego dokumentów księgowych                               
  • księgujemy faktury sprzedaży               
  • księgujemy i rozliczamy płatności dokonane kartami kredytowymi               
  • księgujemy wyciągi bankowe               
  • księgujemy dokumenty magazynowe, rozliczamy konta magazynowe               
  • rozliczamy konta rozrachunkowe (odbiorców i dostawców)                               
  • księgujemy raporty kasowe               
  • księgujemy pozostałe faktury oraz rachunki zakupu               
  • księgujemy delegacje pracownicze               
  • księgujemy zaliczki pracownicze               
  • księgujemy dokumenty PK (polecenie księgowania)               
  • prowadzimy ewidencje środków trwałych, w tym: naliczanie amortyzacji, wystawianie dokumentów OT, LT, ZM, LTC, UOT                           
    księgujemy rozliczenia międzyokresowe kosztów               
  • sporządzamy miesięcznego (narastającego) rozliczenia podatkowego               
  • sporządzamy kwartalnego (narastającego): bilansu, rachunku zysków i strat               
  • sporządzamy roczne sprawozdania finansowe zgodnie z Ustawą o rachunkowości i innymi obowiązującymi ustawami (prawo podatkowe, prawo dewizowe)
  • sporządzamy rejestry VAT zgodnie z Ustawą o Podatku od Towarów i Usług               
  • sporządzamy szczegółowe ewidencje wymagane ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych (w tym ustalenie kosztów nie stanowiących kosztów uzyskania przychodów)
  • sporządzamy deklaracje, korekty i inne informacje i aktualizacje zgodnie z wymaganiami Ustawy Podatek od Towarów i Usług               
  • sporządzamy deklaracje i informacje wymagane ustawami (tj. podatek od nieruchomosci i ruchomosci, wieczystego użytkowania gruntów, podatek od dywidendy, transportowy, akcyzowy, rolny, od czynności cywilnoprawnych)              
  • występujemy do US i innych organów podatkowych o decyzje o niezaleganiu w płatnościach z tyt. zobowiązań budżetowych               
  • prowadzimy korespondencję z US

Obsługa kadrowa:

  • Kompleksowo prowadzimy dokumentację kadrową pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy (od momentu zatrudnienia do chwili zakończenia współpracy z danym pracownikiem).
  • Administrujemy umowami cywilnoprawnymi (zlecenia, dzieło, kontrakty, i inne).
  • Prowadzimy ewidencje i kontrolujemy ważność badań lekarskich i szkoleń BHP.
  • Zarządzamy bazą danych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami i po otrzymaniu zatwierdzonych dokumentów w zakresie:
    • danych osobowych pracowników:
    • prowadzimy ewidencje terminów ważności zaświadczeń lekarskich, szkoleń BHP,
    • rozliczamy i ewidencjonujemy: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, okolicznościowe, bezpłatne, absencje chorobowe, godziny nadliczbowe i inne nieobecności,
    • prowadzimy ewidencje zasiłków,
    • prowadzimy ewidencje stanu zatrudnienia.
  • Przygotowujemy pełną dokumentację do ZUS w zakresie dokonywania zgłoszeń, zmian oraz wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców (ZUS ZUA, ZZA, ZIUA, ZCZA, ZWUA itp.).
  • Przygotowujemy okresowe, standardowe raporty w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń bhp, zaświadczeń o zdolności do pracy.
  • Sporządzamy i wydajemy pracownikom niezbędną dokumentację dotyczącą przebiegu zatrudnienia tj. umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i inną wynikającą ze stosunku pracy.
  • Przygotowujemy wymaganą przepisami prawa sprawozdawczość w zakresie spraw personalnych np. GUS.
  • Sporządzamy standardowe raporty i analizy dotyczące zatrudnienia.
  • Informujemy pracowników o przysługujących im uprawnieniach oraz udzielamy wyjaśnień związanych ze stosunkiem pracy (bezpośrednio lub on-line).
  • Obsługujemy kontrole zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie nadzorowanego obszaru.

Dokumenty

Dodatkowe informacje

Nasze biuro rachunkowe świadczy usługi finansowo-księgowe, prowadzi obsługę pełnych ksiąg rachunkowych jak również podatkowych książek przychodów i rozchodów. Spełniamy wszystkie wymogi przewidziane prawem do prowadzenia m.in. działalności księgowej i rachunkowej.

Specjalistyczne i wszechstronne wykształcenie Prezesa Zarządu / Głównego Księgowego, które potwierdzone jest dyplomem magistra w zakresie rachunkowości oraz obligatoryjną licencją Ministra Finansów pozwala nam w sposób profesjonalny świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Korzystamy z eSZOK BR (elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta Biur Rachunkowych), który pozwala klientom na stały i nielimitowany dostęp do elektronicznego archiwum dokumentów.

Klikając w poniższy link można zapoznać się z działaniem systemu eSZOK BR.

https://www.youtube.com/watch?v=At6tqBdrLKk

Posiadamy także obowiązkowe ubezpieczenie OC dla tego typu działalności.

Świadczymy usługi w sposób rzetelny i odpowiedzialny.

Zdobyte doświadczenie pracowników, pozwala mieć indywidualne i elastyczne podejście do każdego klienta.

Prowadzimy również szkolenia z zakresu BHP.

Siedziba naszego biura mieści się przy Al. Jana Pawła II 23 w Warszawie, z oddziałem w Kozłowie Biskupim przy ul. Sosnowej 15.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Galeria

Ekspert artykułu

Artykuły: