In Plus Biuro Rachunkowe Urszula Adamczyk

Księgowość dopasowana do Twoich potrzeb.

    • NIP 5271372319
    • REGON 142802175

Charakterystyka

obszar usług:

  • Bemowo

usługi dodatkowe:

  • Odbiór dokumentów
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm

programy księgowe:

  • Asseco WAPRO
  • Sage Symfonia

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Oddział firmy zagranicznej
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

branże specjalistyczne:

  • Budowlana/Deweloperska
  • Edukacja
  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • IT/Telco

rodzaje księgowości:

  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów

języki:

  • angielski
  • Certyfikat C.I.K.
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księgi rachunkowe:

  • opracowywanie reguł polityki rachunkowości
  • stworzenie oraz wprowadzenie zakładowego planu kont
  • tworzenie zapisów w ewidencjach syntetycznych i analitycznych (również dekretowanie dokumentów)
  • określanie stawek miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
  • ustalanie wysokości podatku VAT (należnego i naliczonego)
  • tworzenie zgodnie z wzorami na podstawie przepisów, deklaracji podatkowych i przedkładanie ich do US
  • tworzenie obligatoryjnych sprawozdań finansowych GUS
  • tworzenie planu amortyzacji i wykonywanie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnej i prawnej
  • sporządzanie rocznych zeznań w oparciu o dane z wpisów do ksiąg rachunkowych
  • zamykanie roku obrachunkowego jednostek w sensie rachunkowym i podatkowym z uwzględnieniem stworzenia bilansu, rachunków zysków i strat oraz informacji dodatkowej
  • tworzenie przelewów związanych z należnościami publicznoprawnymi (ZUS, US)
  • monitorowanie należności i zobowiązań

Księgi przychodów i rozchodów:

  • zapisy w PKPiR lub ewidencji ryczałtu
  • ewidencje wyposażenia
  • plany amortyzacji środków trwałych, ewidencje środków trwałych oraz wartości prawnych i niematerialnych
  • ustalanie stawek miesięcznych na podatek dochodowy
  • prowadzenie ewidencji VAT
  • miesięczne oraz roczne deklaracje podatkowe
  • dbam o przygotowanie dowodów wpłat lub przelewów na poszczególne podatki

Kadry i płace:

  • tworzenie umów o pracę, zlecenie, dzieło
  • listy płac, rachunki do umów cywilnoprawnych
  • prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników oraz zleceniobiorców (ZUS)
  • prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników
  • prowadzenie kartotek pracowników łącznie z wymaganą dokumentacją
  • prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacji zwolnień od pracy (płatnych i niepłatnych)
  • ewidencje świadczeń socjalnych
  • prowadzenie ewidencji świadczeń z ubezpieczeń społecznego, zdrowotnego
  • sporządzanie deklaracji obrachunkowych do list płac (deklaracje dla potrzeb ZUS, deklaracje na potrzeby urzędów skarbowych: PIT-4R, PIT-8AR)
  • zeznania roczne pracowników PIT-11, PIT-40
  • zaświadczenia o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników (na życzenie)

Ekspert artykułu

Artykuły: