Kancelaria Podatkowa TAXPERT Jakacka Anna sp.k. akcyjna

Księgowość, Doradztwo Podatkowe. Licencja MF, Ubezp. OC, na rynku od 93'

    • NIP 5242932135
    • REGON 521010080

Charakterystyka

obszar usług:

  • Targówek

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka akcyjna
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Artystyczna
  • Beauty
  • Budownictwo
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Gastronomia
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • Marketing/Reklama/PR
  • Medyczna
  • Transport/Spedycja/Logistyka

usługi dodatkowe:

  • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
  • Intrastat
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Start-up
  • Zakładanie firm

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów

języki:

  • angielski

programy księgowe:

  • Comarch Optima

platformy online:

  • Comarch Optima
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Kancelaria nasza oferuje usługi w zakresie:

1. Prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych książek rozchodów i przychodów, ryczałtu ewidencjonowanego:

  • weryfikacja dokumentów pod względem księgowym, rachunkowym i merytorycznym /konsultacja z klientem
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • sporządzanie rachunku zysków i strat na koniec każdego miesiąca
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT/CIT i składanie ich w urzędach skarbowych
  • sporządzanie przelewów podatkowych
  • udzielanie zainteresowanym wszelkich wyjaśnień związanych z dostarczoną dokumentacją
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i bilansów wymaganych przepisami prawa podatkowego
  • rozliczenie dewizowe
  • rozliczenia wewnątrzwspólnotowych dostaw i nabyć

2. Prowadzenie ewidencji podatku VAT:

  • rejestracja firm jako podatników podatku VAT
  • weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z przepisami ustawy o podatku
  • prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży dla podatku VAT
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych VAT-7 i składanie ich we właściwym urzędzie skarbowym.- sporządzanie dokumentów płatniczych

3. Obsługa kadrowo-płacowa:

  • sporządzanie list płac
  • powadzenie ewidencji pracowników - kartoteki wynagrodzeń, kartoteki podatkowej, kartoteki zasiłkowej, kartoteki urlopowej
  • sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectwa pracy
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT-4, PIT-8, PIT-11 i składanie ich do Urzędów skarbowych
  • sporządzane przelewów na wynagrodzenia pracowników
  • sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę oraz pracowników zgodnie z wymogami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • sporządzanie deklaracji i raportów oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do ZUS
  • sporządzanie przelewów składek do ZUS
  • prowadzenie wszelkiej korespondencji wymaganej do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

4. Doradztwo podatkowe:

  • sporządzanie odwołań od postanowień i decyzji organów skarbowych
  • sporządzanie pisemnych interpretacji przepisów prawa podatkowego
  • pozyskiwanie oficjalnych interpretacji przepisów prawa podatkowego
  • przygotowywanie rozwiązań w zakresie optymalnych rozwiązań w zakresie obciążeń podatkowych
  • reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi - kontrole skarbowe są prowadzone w obecności naszego pracownika, my udzielamy wszelkich informacji i wyjaśnień
  • sporządzanie wniosków kredytowych
  • regulaminy pracy i płacy
  • outsourcing
  • konsultacje prawne i ekonomiczne
  • analizy ekonomiczno - finansowe

5. Wyprowadzanie zaległości, weryfikacja ksiąg handlowych, podatkowych książek przychodów i rozchodów.

6. Procedury zakładania, zamykania i przekształcania firm.

7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

Dodatkowe informacje

Kancelaria Podatkowa TAXPERT działa na rynku księgowo-finansowym od stycznia 1993 roku.

Doświadczenie kierownictwa firmy zdobywane od 1979 roku w zarządzaniu księgowością w firmach krajowych i zagranicznych oraz wiedza zdobyta między innymi na:

  • wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
  • wydziale Finansów Przedsiębiorstw WSPiZ im. L.Koźmińskiego w Warszawie
  • podyplomowych Studiach Podatków i Prawa podatkowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
  • podyplomowych Studiach Rachunkowości w PWSBiA w Warszawie
  • studium Doradców Podatkowych
  • także wielu specjalistycznych kursach i szkoleniach

pozwoliły stworzyć prężnie działającą Kancelarię Podatkową świadczącą profesjonalne i kompleksowe usługi.

Zajmujemy się obsługą podmiotów gospodarczych o różnej strukturze i formie organizacyjno prawnej. Reprezentujemy firmy działające w różnych gałęziach gospodarki od firm produkcyjnych, transportowych, poprzez branżę gastronomiczną, branżę samochodową, usługi medyczne, usługi prawne oraz przedsiębiorstwa zajmujące się importem i eksportem.

Oprócz prowadzenia dokumentacji pomagamy klientom przy wyborze właściwej strategii finansowej, rozwiązujemy problemy podatkowo-księgowe, reprezentujemy ich przed Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi organami podatkowymi. Kompleksowa obsługa kancelarii pozwala klientom w tym momencie zająć się już tylko biznesem.

W sytuacjach wymagających wsparcia czysto prawnego proponujemy współpracę z jedną z naszych partnerskich renomowanych Kancelarii Prawnych.

Z naszymi klientami współpracujemy również w języku angielskim.

Posiadamy wpis na listę doradców podatkowych nr 01986, a także świadectwa kwalifikacyjne nr 1222/96 i 25652/01, a działalność nasza objęta jest ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

Praca - ogłoszenia

Ogłoszenia: