Kancelaria Podatkowa TAXPERT Jakacka Anna sp.k. akcyjna

Księgowość, Doradztwo Podatkowe. Licencja MF, Ubezp. OC, na rynku od 93'

  • NIP 5242932135
  • REGON 521010080

Charakterystyka

  • obszar usług:

    • Targówek
  • formy prawne:

    • Działalność gospodarcza
    • Fundacja/stowarzyszenie
    • Spółka akcyjna
    • Spółka cywilna
    • Spółka jawna
    • Spółka komand.-akcyjna
    • Spółka komandytowa
    • Spółka partnerska
    • Spółka z o.o.
    • Spółka z o.o.-komand.
  • rodzaje księgowości:

    • Karta podatkowa
    • Książka przych. i rozch.
    • Księgi rachunkowe
    • Ryczałt ewidencjonowany
  • branże specjalistyczne:

    • Artystyczna
    • Beauty
    • Budownictwo
    • E-Commerce
    • Edukacja
    • Gastronomia
    • Hotele/Turystyka
    • Import/Eksport
    • Marketing/Reklama/PR
    • Medyczna
    • Transport/Spedycja/Logistyka
  • usługi dodatkowe:

    • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
    • Intrastat
    • Likwidacja / przekształcenie
    • Obsługa PFRON
    • Raporty / sprawozdania
    • Reprezentacja w urzędach
    • Rozliczanie PIT’ów
    • Start-up
    • Zakładanie firm
  • kadry i płace:

    • Delegacje
    • Obsługa kadrowo płacowa
    • Sporządzenie umów
  • języki:

    • angielski
  • programy księgowe:

    • Comarch Optima
  • platformy online:

    • Comarch Optima
  • Inne:

    • Certyfikowany księgowy
    • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Kancelaria nasza oferuje usługi w zakresie:

1. Prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych książek rozchodów i przychodów, ryczałtu ewidencjonowanego:

  • weryfikacja dokumentów pod względem księgowym, rachunkowym i merytorycznym /konsultacja z klientem
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • sporządzanie rachunku zysków i strat na koniec każdego miesiąca
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT/CIT i składanie ich w urzędach skarbowych
  • sporządzanie przelewów podatkowych
  • udzielanie zainteresowanym wszelkich wyjaśnień związanych z dostarczoną dokumentacją
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i bilansów wymaganych przepisami prawa podatkowego
  • rozliczenie dewizowe
  • rozliczenia wewnątrzwspólnotowych dostaw i nabyć

2. Prowadzenie ewidencji podatku VAT:

  • rejestracja firm jako podatników podatku VAT
  • weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z przepisami ustawy o podatku
  • prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży dla podatku VAT
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych VAT-7 i składanie ich we właściwym urzędzie skarbowym.- sporządzanie dokumentów płatniczych

3. Obsługa kadrowo-płacowa:

  • sporządzanie list płac
  • powadzenie ewidencji pracowników - kartoteki wynagrodzeń, kartoteki podatkowej, kartoteki zasiłkowej, kartoteki urlopowej
  • sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectwa pracy
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT-4, PIT-8, PIT-11 i składanie ich do Urzędów skarbowych
  • sporządzane przelewów na wynagrodzenia pracowników
  • sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę oraz pracowników zgodnie z wymogami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • sporządzanie deklaracji i raportów oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do ZUS
  • sporządzanie przelewów składek do ZUS
  • prowadzenie wszelkiej korespondencji wymaganej do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

4. Doradztwo podatkowe:

  • sporządzanie odwołań od postanowień i decyzji organów skarbowych
  • sporządzanie pisemnych interpretacji przepisów prawa podatkowego
  • pozyskiwanie oficjalnych interpretacji przepisów prawa podatkowego
  • przygotowywanie rozwiązań w zakresie optymalnych rozwiązań w zakresie obciążeń podatkowych
  • reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi - kontrole skarbowe są prowadzone w obecności naszego pracownika, my udzielamy wszelkich informacji i wyjaśnień
  • sporządzanie wniosków kredytowych
  • regulaminy pracy i płacy
  • outsourcing
  • konsultacje prawne i ekonomiczne
  • analizy ekonomiczno - finansowe

5. Wyprowadzanie zaległości, weryfikacja ksiąg handlowych, podatkowych książek przychodów i rozchodów.

6. Procedury zakładania, zamykania i przekształcania firm.

7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

Dodatkowe informacje

Kancelaria Podatkowa TAXPERT działa na rynku księgowo-finansowym od stycznia 1993 roku.

Doświadczenie kierownictwa firmy zdobywane od 1979 roku w zarządzaniu księgowością w firmach krajowych i zagranicznych oraz wiedza zdobyta między innymi na:

  • wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
  • wydziale Finansów Przedsiębiorstw WSPiZ im. L.Koźmińskiego w Warszawie
  • podyplomowych Studiach Podatków i Prawa podatkowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
  • podyplomowych Studiach Rachunkowości w PWSBiA w Warszawie
  • studium Doradców Podatkowych
  • także wielu specjalistycznych kursach i szkoleniach

pozwoliły stworzyć prężnie działającą Kancelarię Podatkową świadczącą profesjonalne i kompleksowe usługi.

Zajmujemy się obsługą podmiotów gospodarczych o różnej strukturze i formie organizacyjno prawnej. Reprezentujemy firmy działające w różnych gałęziach gospodarki od firm produkcyjnych, transportowych, poprzez branżę gastronomiczną, branżę samochodową, usługi medyczne, usługi prawne oraz przedsiębiorstwa zajmujące się importem i eksportem.

Oprócz prowadzenia dokumentacji pomagamy klientom przy wyborze właściwej strategii finansowej, rozwiązujemy problemy podatkowo-księgowe, reprezentujemy ich przed Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi organami podatkowymi. Kompleksowa obsługa kancelarii pozwala klientom w tym momencie zająć się już tylko biznesem.

W sytuacjach wymagających wsparcia czysto prawnego proponujemy współpracę z jedną z naszych partnerskich renomowanych Kancelarii Prawnych.

Z naszymi klientami współpracujemy również w języku angielskim.

Posiadamy wpis na listę doradców podatkowych nr 01986, a także świadectwa kwalifikacyjne nr 1222/96 i 25652/01, a działalność nasza objęta jest ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

Inne

Praca - ogłoszenia: