KBR PLUS sp. z o.o.

Skorzystaj z rozwiązania biura on-line dla firm. Dostęp do danych firmy 24/7. Narzędzie do faktur. Monitoring płatności. Paybylink. Wszystkie funkcje w trybie zdalnym.

    • NIP 6652995986
    • REGON 302848707

Charakterystyka

obszar usług:

  • Online

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Izba gospodarcza
  • Spółka cywilna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe
  • Ryczałt ewidencjonowany

branże specjalistyczne:

  • Beauty
  • Budownictwo
  • E-Commerce
  • Edukacja
  • Finanse/Ubezpieczenia
  • Gastronomia
  • Hotele/Turystyka
  • Medyczna
  • Nieruchomości
  • Transport/Spedycja/Logistyka
  • Wspólnoty mieszkaniowe

usługi dodatkowe:

  • Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
  • Dokumentacja kredytowa
  • Dostęp online
  • Elektroniczne archiwum dok.
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Podatki z zagranicy
  • Raporty / sprawozdania
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Sporządzenie umów

języki:

  • angielski

programy księgowe:

  • Sage Symfonia

platformy online:

  • eBiuro Symfonia
  • superksiegowa.pl
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księgowość

  • Oferujemy usługi w zakresie:
  • prowadzenia ksiąg rachunkowych i podatkowych
  • doradztwa w zakresie wyboru form opodatkowania
  • doradztwa w zakresie organizacji i informatyzacji rachunkowości
  • odtwarzania/weryfikacji ksiąg podatkowych i rachunkowych na podstawie dokumentów źródłowych klienta

Prowadzenie księgowości przez naszą firmę obejmuje m.in.:

  • opracowywanie wniosków kredytowych
  • sporządzanie sprawozdania z przepływów środków pieniężnych (cash flow)
  • opracowywanie Zakładowego Planu Kont
  • sporządzanie wszelkich niezbędnych ewidencji i ksiąg pomocniczych
  • rozliczanie składek ZUS oraz sporządzanie wszystkich deklaracji podatkowych i ZUS
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS i PFRON

Prowadzimy księgowość jednostek:

  • o różnej formie własności: przedsiębiorstwa państwowe, spółki z o.o, akcyjne i cywilne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółdzielczość mieszkaniowa, stowarzyszenia i fundacje (NGO)
  • o różnym profilu działalności: budownictwo, produkcja, handel, usługi, zakłady i jednostki budżetowe, spółdzielnie, spółdzielnie socjalne
    z udziałem kapitału zagranicznego i polskiego

Pracujemy na najaktualniejszych wersjach oprogramowania firmy Sage.

Księgowość on-line

Jesteś w ciągłym biegu? Nie masz czasu na wizyty u księgowej? Chcesz mieć zawsze aktualne dane o stanie swojej firmy, zyskać szybkość obsługi, a jednocześnie mieć pewność poprawności rozliczeń i stałą opiekę profesjonalnej księgowej?
Skorzystaj z nowoczesnego rozwiązania biura on-line dla firm.

Co zyskujesz?

  • wygodę w zarządzaniu firmą
    Przekaż prowadzenie księgowości wybranej księgowej i poznaj zalety efektywnej współpracy.
  • przesyłanie dokumentów do księgowej
    Brak konieczności dowozu dokumentów i możliwość stałego kontaktu z księgową w celu przesyłania na bieżąco ważnych dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej mOrganizer finansów albo wgrać ją w formie pliku pdf bezpośrednio do systemu - to jedna z głównych zalet korzystania z biura rachunkowego działającego w oparciu o system morganizerfinansow.pl. Wystarczy, że prześlesz do swojego biura rachunkowego niezbędne dokumenty do rozliczenia Twojej firmy, a pozostałych obowiązków dotyczących rozliczeń podatkowych dopełni Twoja księgowa.
  • Współpracę z biurem rachunkowym, w tym:
    • wgląd do deklaracji i wyliczeń podatkowych
      Dla większego komfortu system umożliwia klientom wgląd do księgi przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych oraz rejestrów VAT. Dzięki temu możesz na bieżąco monitorować sytuację finansową firmy, gdziekolwiek jesteś. Przelewy podatkowe i ZUS dodawane są do systemu przez księgowość – ale to Ty je akceptujesz, dzięki temu masz pewność, że są prawidłowo przygotowane, jednocześnie nadal panujesz nad własnym kontem.
    • dostęp do danych firmy 24/7
      Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii internetowych, oprogramowanie w wersji online pozwala na kontrolowanie najważniejszych parametrów działania firmy oraz daje możliwość korzystania z narzędzi sprzedażowych z każdego miejsca o dowolnej porze.

Faktury elektroniczne

Zlecając prowadzenie księgowości do biura rachunkowego działającego w oparciu o oprogramowanie morganizerfinansow.pl, zyskujesz wygodę oraz możliwość korzystania z narzędzi do fakturowania. Możesz wystawiać faktury w wielu językach i walutach obcych, a każdy wygenerowany dokument będzie widoczny dla księgowej, która będzie mogła na bieżąco uwzględniać je w odpowiednich rejestrach.

Bez względu na liczbę faktur wystawiasz je za darmo!

Na dodatek w prosty i intuicyjny sposób korzystając z komputera lub smartfona.

Paybylink, czyli link do zapłaty na fakturze ułatwi Twoim kontrahentom opłacenie jej.

Monitoring płatności jest wsparciem dla właścicieli firm, którzy wystawiają wiele faktur dla różnych kontrahentów. Pomaga w terminowym otrzymywaniu należności.
Ułatwi Ci rozliczenie faktur sprzedaży z płatnościami (większość z nich rozliczy automatycznie).
Masz dostęp do zestawienia opłaconych i nieopłaconych faktur.
​​​Zlecisz wysyłanie przypomnień swoim klientom o konieczności uregulowania należności.

Wgląd w koszty zapewni Ci moduł Moje koszty.
Podobnie jak w przypadku faktur sprzedażowych mOrganizer finansów pomoże Ci rozliczyć faktury kosztowe z płatnościami (większość automatycznie).
Masz dostęp do zestawienia faktur kosztowych z oznaczeniem zapłaconych i tych wymagających opłacenia.
Jednym kliknięciem sprawdzisz czy rachunek kontrahenta znajduje się na białej liście

Jeśli wprowadzisz i rozliczysz faktury sprzedażowe i kosztowe za pomocą mOrganizera finansów zobaczysz stan swoich finansów w Asystencie finansowym.
To narzędzie, które pozwala kontrolować, ile masz środków a ile potrzebujesz, żeby zapłacić za zobowiązania.
Dzięki prognozie gotówki na najbliższe 4 tygodnie lepiej zarządzisz swoimi finansami.
W przypadku braku środków będziesz otrzymywać ostrzeżenia w postaci alertów.

  • bezpłatne aktualizacje systemu
  • ochronę danych osobowych
  • darmowy rachunek bankowy
  • bezpieczeństwo informacji szyfrowane najbezpieczniejszymi kluczami bankowymi

Kadry i płace

Nasze usługi w zakresie kadr i płac skierowane są do firm dążących do zwiększenia efektywności w zakresie zarządzania kadrami. Outsorsing pozwala na całkowite przeniesienie tych zadań poza spółkę, przy jednoczesnej gwarancji prowadzenia kadr i płac zgodnie z najlepszymi praktykami rynkowymi i zachowania pełnej poufności i bezpieczeństwa danych.

Usługi kadrowe w KBR PLUS obejmują:

  • kompleksowe prowadzenie teczek osobowych – tj. dokumentacji kadrowej (niebawem również e-teczka), kontrolowanie terminów kończących się umów o pracę, ważności badań okresowych oraz szkoleń bhp;
  • bieżące rejestrowanie/wyrejestrowywanie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji na potrzeby ZUS;
  • bieżące ewidencjonowanie oraz rozliczanie absencji pracowniczych oraz ich uprawnień;
  • prowadzenie kartoteki urlopowej pracowników oraz ustalanie wymiarów i limitów urlopów;
  • sporządzanie oraz wysyłanie deklaracji miesięcznych do PFRON;
  • przyjmowanie inspekcji z ramienia PIP dotyczących prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej; dostarczanie urzędnikom PIP niezbędnych danych oraz udzielanie wyjaśnień;
  • opracowywanie raportów i zestawień kadrowych;
  • wystawianie świadectw pracy;
  • zastępstwo pracowników działu kadr;
  • audyt dokumentacji kadrowej.

Usługi płacowe w KBR PLUS obejmują:

  • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem danych zmiennych, które są dostarczane przez Klienta;
  • kalkulacja wynagrodzeń dla kadry menedżerskiej (utajnione listy płac);
  • sporządzanie listy płac, zbiorówek list płac, a także raportów płacowych;
  • realizowanie przelewów bankowych dotyczących wynagrodzeń oraz zobowiązań wobec pracowników, przekazywanie wynagrodzeń na rachunki bankowe pracowników;
  • obliczanie zobowiązań publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS i deklaracji PFRON, korekty ZUS;
  • przygotowanie dla pracowników informacji dotyczących naliczonego wynagrodzenia oraz dokonanych potrąceń (tzw. kwitki/paski wypłat);
  • wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu oraz wynagrodzeniu;
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz obliczanie podatku – PIT 11, PIT 40, PIT 4R, PIT 8AR, ZUS IWA;
  • zastępstwo pracowników zajmujących się kadrami i płacami;
  • asysta oraz współpraca z Klientem w trakcie ewentualnych inspekcji oraz kontroli z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego.

Obsługa biurowa

Co oferujemy

  • Obsługa korespondencji (tradycyjnej i e-mail)
  • Redagowanie krótkich pism
  • Przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych
  • Kopiowanie, skanowanie i przechowywanie lub niszczenie dokumentów
  • Wykonywanie prac administracyjnych
  • Asystę w prowadzeniu spraw klienta
  • Wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram)
  • Umożliwiamy korzystanie z adresu poczty na naszej domenie lub dedykowanej Państwu
  • Umożliwiamy skorzystanie z indywidualnego numer telefonu do kontaktów Państwa ze swoim opiekunem biznesowym i Państwa kontrahentów z Państwem
  • Nie masz siedziby, lub nie chcesz mieć siedziby w prywatnym mieszkaniu - umożliwiamy skorzystanie z adresu do celów rejestrowych (Wirtualne Biuro)

Zwrot podatku z zagranicy

Pracowałaś/-eś legalnie w obcym kraju? Możesz ubiegać się o zwrot podatku z zagranicy. W każdym państwie określana jest tzw. kwota wolna od podatku, jest to jednak wartość, która zmienia się co roku. Dla podatnika-pracownika oznacza to, iż po złożeniu rocznej deklaracji podatkowej, w Urzędzie Skarbowym w kraju, w którym pracował, może ubiegać się o zwrot podatku z zagranicy potrąconego wcześniej od wypłaconej pensji. Podstawowym krokiem do uzyskania zwrotu podatku jest przygotowanie odpowiednich dokumentów. W zakresie zwrotu podatku z zagranicy współpracujemy partnerem funkcjonującym na rynku jako sprawdzone biuro rozliczeń zagranicznych, oferującym profesjonalną pomoc w zakresie odzyskiwania nadpłaconego podatku za pracę wykonywaną za granicą. Nasz partner specjalizuje się w rozliczeniach dochodów z zagranicy, przygotowując niezbędne dokumenty i wysyłając je do właściwego Urzędu Podatkowego w kraju zatrudnienia klienta. Świadczone przez nas usługi dotyczą między innych takich państw, jak: Niemcy, Holandia, Anglia, czy Irlandia.

W ofercie znajdziecie Państwo m.in.:

Niemcy

  • Rozliczenie podatku z Niemiec
  • Wniosek o zasiłek rodzinny w Niemczech
  • Wniosek o zwolnienie od usług budowlanych ( Freistellungbescheinigung )
  • Rozliczenie podatku z Niemiec dla osób prowadzących działalność gospodarczą ( Kleingewerbe )
  • Zgłoszenie pracowników do Urzędu Celnego ( Zollamt ) oraz do Sokabau ( kasa urlopowa )

Holandia

  • Rozliczenie podatku z Holandii
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia zdrowotnego ( Zorgtoeslag )
  • Wniosek o zasiłek rodzinny w Holandii
  • Rozliczenie podatku z Holandii - wspólne
  • Wniosek o nr BSN współmałżonka
  • Ogłoszenie dofinansowania do ubezpieczenia zdrowotnego ( Zorgtoeslag )
  • Odwołanie od decyzji Holenderskiego Urzędu Skarbowego

Austria

  • Rozliczenie podatku w Austrii
  • Wniosek o ekwiwalent urlopowy Sokabau

Wielka Brytania

  • Zwrot podatku z Anglii

Irlandia

  • Zwrot podatku z Irlandii

Norwegia

  • Rozliczenie podatku z Norwegii
  • Ponowny wniosek o zwolnienie z podatku od usług budowlanych dla naszych klientów
  • Freistellungsbesch

Nie znaleźliście wśród wymienionych kraju, w którym pracujecie lub pracowaliście?
Skontaktujcie się z nami – sprawdzimy co możemy dla Państwa zrobić

Dodatkowe informacje

  • KBR PLUS sp. z o.o. jest firmą rodzinną, która powstała 1 września 2014 r. z wydzielenia usług księgowych z działalności Kancelarii Biegłego Rewidenta mgr Jolanty Pęcherskiej-Skrzypińskiej.

Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze księgowości, kadr i płac. Regularne szkolenia i rozwój naszej kadry pozwalają lepiej przygotować się do zmieniających się przepisów prawa podatkowego i prawa pracy. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem i kwalifikacjami w księgowości i obsłudze podmiotów gospodarczych o różnej wielkości i formie prawnej w wielu branżach z zakresu handlu, usług i produkcji:

  • motoryzacyjnej,
  • spożywczej,
  • budowlanej i remontowej,
  • wydawniczej i poligraficznej,
  • farmaceutycznej,
  • meblarskiej,
  • odzieżowej,
  • informatycznej,
  • grup producentów owoców,
  • portali internetowych i reklamy,
  • turystyki i rekreacji,
  • i wielu innych.

Przedsiębiorcom zainteresowanym stałym nadzorem działalności firmy oferujemy usługę online, która pozwala uzyskać informacje o wynikach firmy przez całą dobę przy pomocy naszych profesjonalnych księgowych i kadrowych.

Istotnym wyznacznikiem naszych działań jest troska o rzetelne i terminowe wywiązywanie się przez naszych Klientów z obowiązków w zakresie prawa podatkowego, rachunkowości i ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, a także sprawozdawczości do GUS i PFRON.

W naszej pracy szczególną uwagę zwracamy na to, aby nasi Klienci byli na bieżąco informowani o ich sytuacji finansowej oraz dotyczących ich zapowiadanych i wprowadzanych w życie zmianach w obowiązujących przepisach i interpretacjach.

Przestrzegamy zasad zachowania poufności informacji uzyskanych w trakcie współpracy.

Obsługujemy również podmioty z  sektora pozarządowego: stowarzyszenia i fundacje.

Świat się zmienia, a wraz z nim oczekiwania Klientów.

Lubimy wyzwania, dlatego dlatego wychodząc Państwu naprzeciw od 2018 roku oferujemy:

  • Możliwość ubezpieczenia tego co dla Państwa najcenniejsze: życia, zdrowia, firmy, domu, pojazdu. Współpracujemy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi na polskim rynku. Po co? Wierzymy, że siła i stabilność naszych partnerów jest dla Państwa gwarancją wypłaty ubezpieczenia w przypadku zdarzenia objętego umową.
  • Dla tych, którzy nie chcą pracować z domu, nie ma miejsca w Waszych przedsiębiorstwach na wygospodarowanie biura, świadczymy usługi wirtualnego biura;
  • Prowadzisz firmę za granicą lub pracowałeś w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Holandii, Irlandii czy Norwegii? Skorzystaj z usługi, aby zapłacić podatki za granicą i odebrać należny zwrot podatku;

Ekspert artykułu

Artykuły: