New Way Solutions sp. z o.o.
Widzimy więcej niż tylko bilans.
-
- NIP 9522139109
- REGON 362408924
-
- 01-797 Warszawa
- Żoliborz
- ul. Powązkowska 15
-
- tel.
- www.nws24.pl
- biuro@nws24.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Online
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Oddział firmy zagranicznej
- Prosta spółka akcyjna
- Spółka akcyjna
- Spółka cywilna
- Spółka jawna
- Spółka komand.-akcyjna
- Spółka komandytowa
- Spółka partnerska
- Spółka z o.o.
- Spółka z o.o.-komand.
rodzaje księgowości:
- Karta podatkowa
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Artystyczna
- Beauty
- Budownictwo
- E-Commerce
- Edukacja
- Finanse/Ubezpieczenia
- Gastronomia
- Hotele/Turystyka
- Import/Eksport
- IT/Telco
- Marketing/Reklama/PR
- Medyczna
- Nieruchomości
- Produkcja
- Transport/Spedycja/Logistyka
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
- Dostęp online
- Estoński CIT
- Intrastat
- Obsługa PFRON
- Odbiór dokumentów
- Optymalizacja podatkowa
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Rozliczanie PIT’ów
- Start-up
- Wirtualne biuro
- Wyprowadzanie zaległości
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Delegacje
- Legalizacja pobytu
- Obsługa kadrowo płacowa
- Outsourcing
- Sporządzenie umów
programy księgowe:
- InsERT
platformy online:
- Saldeo Smart
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Księgowość
Usługi z zakresu księgowości, którymi się zajmujemy, to:
- prowadzenie ksiąg handlowych
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów
- ryczałt ewidencjonowany
- prowadzenie rejestrów na potrzeby VAT
- sprawozdania finansowe
- reprezentacja przed instancjami państwowymi
- pozostałe sprawozdania do GUS, NBP
- sporządzanie raportów managerskich
- rejestracja i aktualizacja zgłoszeń do US, KRS, GUS i gminy
Kadry i płace:
Oferta zawiera sporządzanie i dostosowywanie wszelkich zobowiązań i dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami i indywidualnymi wymogami klienta
- sporządzanie umów cywilnoprawnych takich jak umowa zlecenia, umowa o dzieło
- sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników
- dostosowywanie istniejących umów o pracę oraz umów zlecenia do zmieniających się przepisów prawnych
- naliczanie wynagrodzeń pracowników, z uwzględnieniem premii i nadgodzin oraz innych dodatków i potrąceń stosownie do indywidualnych potrzeb klienta
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach
- rozliczanie kosztów używania samochodów służbowych do celów prywatnych i ryczałtów z tytułu wykorzystywania samochodów prywatnych do celów służbowych
- sporządzanie druków ZUS IMIR dla każdego pracownika
W pakiecie znajdziesz również działania, które wymagają kontaktu z odpowiednimi urzędami i instytucjami:
- rejestracja pracowników w ZUS
- sporządzanie i wysyłanie do właściwego urzędu skarbowego deklaracji podatkowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-40)
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON
Audyt
W ramach audytu przeprowadzonego przez naszych biegłych rewidentów, możesz liczyć na:
- badanie i przegląd sprawozdań finansowych
- porady dotyczące księgowości i podatków
- ocenę ryzyk
- zgodność działań biegłego rewidenta z aktualnymi przepisami
Wirtualne biuro
To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie potrzebują na co dzień tradycyjnego biura. Wirtualny adres to wiele zalet i korzyści:
- niższe koszty - nie musisz utrzymywać własnego biura ani zajmować się administracją
- wszystko w jednym miejscu - adres rejestracyjny jest również adresem do korespondencji
- porządek w dokumentach - bieżąca obsługa poczty i dokumentów, z dostępem on-line
- sala konferencyjna - wynajem sali konferencyjnej wtedy, gdy jej potrzebujesz
Obsługa administracyjna w jednym miejscu
Dodatkowo, poza wirtualnym adresem, możesz skorzystać także z wielu praktycznych usług biurowych, które pomogą Ci w prowadzeniu biznesu od strony administracyjnej. Sprawdź, jakie usprawnienia przygotowaliśmy dla Twojej firmy:
- dane adresowe na potrzeby rejestracji działalności,
- odbiór i skanowanie korespondencji
- wgląd do dokumentacji przez internet
- adres mailowy w naszej domenie
- odpowiadanie na korespondencję pocztową i mailową
Doradztwo podatkowe
W ramach doradztwa podatkowego udzielamy porad, opinii i wsparcia w zakresie:
- zobowiązań podatkowych
- podatków pracowniczych
- PIT, CIT, VAT
- podatków lokalnych
- postępowań podatkowych
- planowania podatkowego
- optymalizacji podatkowej
- wdrażania strategii podatkowych
Dodatkowe informacje
Kogo wspieramy?
Chcesz rozpocząć własną działalność gospodarczą, ale nie wiesz od czego zacząć? Prowadzisz spółkę cywilną lub spółkę kapitałową, ale gubisz się w terminach i ciągle zmieniających się przepisach? A może nie masz czasu lub cierpliwości na wizyty w urzędach?
Bez względu na to, na jakim etapie prowadzenia swojej firmy jesteś, chętnie wesprzemy Twoje działania i doradzimy w kwestiach finansowych, kadrowo-płacowych i podatkowych. Od wielu lat obsługujemy małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa, pomagając firmom w utrzymaniu porządku w dokumentach, pilnowaniu terminów i byciu na bieżąco ze zmianami w przepisach prawa.
Zakres naszych działań
Specjalizujemy się w obsłudze księgowej, podatkowej, kadrowo-płacowej oraz doradztwie podatkowym. Można na nas polegać w zakresie zakładania i prowadzenia księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych oraz obsługi spółek cywilnych i spółek kapitałowych.
Pomożemy także przy zgłoszeniu do VAT, aktualizacją danych do gminy, urzędu skarbowego, ZUS i GUS. Jeśli zatrudniasz pracowników, zapewniamy pełen zakres usług kadrowo-płacowych, a jeśli potrzebujesz adresu do rejestracji, możesz skorzystać z naszego wirtualnego biura.
Poznaj nas
Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Al. Jana Pawła II to dogodna lokalizacja z łatwym dojazdem komunikacją miejską oraz samochodem. Pracujemy w oparciu o standaryzację dokumentów w oparciu o normę ISO 9001.
Na co dzień korzystamy z systemu finansowo-księgowego Insert GT, dzięki któremu nasi klienci mają dostęp online do wszystkich narzędzi i raportów finansowych. Dbamy również o to, aby nasi klienci byli na bieżąco z najnowszymi przepisami - na naszym Facebooku publikujemy aktualności z zakresu podatków, kadr i płac.