Ovex sp. z o.o.

Księgowość pełna możliwości - odkryj najlepsze rozwiązania dla swojego biznesu.

    • NIP 5272835715
    • REGON 369358359

Charakterystyka

obszar usług:

  • Online

formy prawne:

  • Spółka komandytowa
  • Spółka z o.o.
  • Spółka z o.o.-komand.

rodzaje księgowości:

  • Księgi rachunkowe

branże specjalistyczne:

  • Beauty
  • Budownictwo
  • E-Commerce
  • Finanse/Ubezpieczenia
  • Gastronomia
  • Hotele/Turystyka
  • Import/Eksport
  • Marketing/Reklama/PR
  • Nieruchomości
  • Produkcja
  • Transport/Spedycja/Logistyka

usługi dodatkowe:

  • Estoński CIT
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Wyprowadzanie zaległości

kadry i płace:

  • Legalizacja pobytu
  • Obsługa kadrowo płacowa

programy księgowe:

  • Sage Symfonia

platformy online:

  • eBiuro Symfonia
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Księga Przychodów i Rozchodów

  • Ewidencja operacji gospodarczych
  • Deklaracje VAT i PIT
  • Możliwość przejścia od Księgi Przychodów i Rozchodów do pełnej księgowości.

Pełna księgowość

  • Prowadzenie Ksiąg rachunkowych od 8 627 400 zł (przeliczenie 2 000 000 euro) w programie Symfonia Finanse i Księgowość oraz wyliczenie na tej podstawie miesięcznej / kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy,
  • Sporządzenie w programie Symfonie Środki trwałe ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie rocznej amortyzacji oraz rozliczanie odpisów amortyzacyjnych,
  • Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów, w tym Vat 50 % i 100 %
  • Prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji podatkowych typu VAT7 / VAT7K, wyłasnie i kontrola JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
  • Na potrzeby firmy rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu / importu towarów i usług obejmujące wystawianie FV wewnętrznych, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych
  • Mechanizm podzielnej płatności MPP (Split Payment).

Ryczałt

  • Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałtu) i wyliczenie zaliczki na podatek
  • Sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie amortyzacji oraz rozliczanie odpisów amortyzacyjnych,
  • Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów, w tym Vat 50 % i 100 %
  • Prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji podatkowych typu VAT7 / VAT7K
  • Na potrzeby firmy rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu / importu towarów i usług obejmujące wystawianie FV wewnętrznych, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych,
  • Rozliczenia z ZUS, sporządzanie dokumentów wszelkiego typu do zakładu, wyliczanie kwoty do zapłaty z tytułu ubezpieczeń,
  • Roczne rozliczenie podatku i deklaracji podatkowych.

Kadry i Płace

  • Naliczanie płac W programie Symfonia Kadry i Płace
  • Przygotowanie i prowadzenie akt pracowniczych zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji zatrudnienia, m.in.:
  • Ustalanie prawa do uprawnień pracowniczych na podstawie kodeksu pracy, w tym wymiar urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych, okresu wypowiedzenia, prawa do odpraw i odszkodowań.
  • Kontrola poprawności zwolnień lekarskich, limitów okresu zasiłkowego oraz przygotowywanie pism do lekarza orzecznika ZUS wg życzenia Klienta; zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych pracowników i członków ich rodzin, rejestracja zmian danych personalnych pracowników i zleceniobiorców (w formie elektronicznej typu Płatnik).
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, niezaleganiu, prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
  • Obliczanie stanu zatrudnienia dla potrzeb odpisu na fundusz socjalny, raportów GUS i in. wg przepisów oraz potrzeb Klienta
  • Współpraca z Inspekcją Pracy, ZUS, US, GUS.

Księgowość on-line

  • Na potrzeby klienta prowadzimy pełen wgląd w swoje dokumenty. Księgowość w takiej wersji jest przydatna w szybkim otrzymaniu dokumentu oraz ułatwia w załatwieniu sprawy ważnej dla klienta.
  • W ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze. Nie musisz się z nami spotykać wszystko odbywa się internetowo. Nie tracisz czasu na wystawianie faktur jak proponują inne biura czy korzystanie ze stron internetowych, które są dość skomplikowane.

Rozliczenia roczne

  • Zamknięcie roku podatkowego obejmujące sporządzanie bieżących sprawozdań finansowych (również tych uproszczonych) obejmujących bilans oraz rachunek zysków i strat, zestawień zmian w kapitale, wycena
  • Roczne rozliczenie podatku CIT.

Porady księgowe i podatkowe

  • Różnego rodzaju pomoc i porady księgowe w kwestiach spornych i niejasnych.

Dokumenty

Dodatkowe informacje

Biuro księgowe OVEX zlokalizowane jest w centrum Warszawy, przy ulicy Pańskiej 73. Specjalizuje się w oferowaniu szerokiego zakresu usług księgowych i kadrowo-płacowych dla różnych form działalności gospodarczej, w tym spółek, jednoosobowych firm czy fundacji. Firma stawia na elastyczność w dostosowywaniu swoich usług do dynamicznie zmieniających się wymagań i oczekiwań klientów, jednocześnie zapewniając pełną odpowiedzialność za powierzone sprawy. Usługi te są szczególnie korzystne dla przedsiębiorstw, które preferują outsourcing księgowości i kwestii kadrowo-płacowych, gwarantując tym samym fachowość i profesjonalizm.

Nasz zespół składa się z wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów z bogatym doświadczeniem, którzy regularnie poszerzają swoją wiedzę, uczestnicząc w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Współpracujemy również z prawnikami i biegłymi rewidentami, co umożliwia nam dokładne weryfikowanie naszych działań. W OVEX pasja do księgowości jest kluczowa, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług i brak miejsca na błędy. Oferujemy outsourcing, co pozwala naszym klientom prowadzić działalność bez dodatkowych obaw o poprawność rozliczeń. Regularnie dostarczamy informacje o stanie finansowym firm oraz prowadzimy szczegółowe analizy finansowo-kosztowe.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa, gwarantując profesjonalne i personalizowane podejście. Nasze usługi są dostosowane do indywidualnych potrzeb, a o szczegółach możemy porozmawiać podczas bezpośredniego spotkania.

Galeria

Ekspert artykułu

Artykuły: