Rachunkowość & NGO Aneta Sobiecka, Natalia Sosulska s.c.
Zapewniamy Państwu możliwość podejmowania decyzji w oparciu o najlepszą wiedzę z zakresu finansów.

-
- NIP 1182276090
- REGON 527346130
-
- 01-692 Warszawa
- Bielany - Marymont-Kaskada
- ul. Kolektorska 22 lok. 1
-
- kom.
- rachunkowoscngo.pl
- biuro@rachunkowoscngo.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Bielany
formy prawne:
- Fundacja/stowarzyszenie
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Księgi rachunkowe
usługi dodatkowe:
- Dotacje unijne
- Likwidacja / przekształcenie
- Obsługa PFRON
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Wyprowadzanie zaległości
kadry i płace:
- Delegacje
- Obsługa kadrowo płacowa
- Outsourcing
języki:
- angielski
programy księgowe:
- Enova
- Sage Symfonia
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Nasze biuro specjalizuje się w obsłudze rachunkowej oraz kadrowo-płacowej NGO a także bieżącym doradztwie skierowanym do fundacji i stowarzyszeń.
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi, poparte referencjami imiennymi od klientów.
Wspieramy Państwa poprzez świadczenie kompleksowych usług księgowych oraz kadrowo-płacowych.
Posiadamy umiejętność rozwiązywania problemów, które na pierwszy rzut oka wydają się niemożliwe do rozwiązania. Pomagamy skutecznie przebrnąć przez procedury związane z Urzędem Skarbowym oraz ZUS.
Wiemy, że prowadząc NGO szukają Państwo biura, które zrozumie Wasze potrzeby.
Zawierając umowę z nami, macie Państwo pewność, że Wasze NGO jest w dobrych rękach.
Zdajemy sobie sprawę z trudnych przepisów rachunkowych, podatkowych oraz składkowych, dlatego jesteśmy przyjaznym biurem, nastawionym na indywidualne potrzeby każdej organizacji.
W naszej ofercie znajdą Państwo kompleksowe usługi finansowe dla Państwa organizacji, obejmujące:
- bieżącą obsługę księgową oraz rozliczenia podatkowe, w tym ewidencję dokumentów i comiesięczne rozliczenia z tytułu podatków takich jak PIT, CIT, VAT. Stawka za
- usługi zależy od ilości dokumentów przetwarzanych miesięcznie;
- przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego;
- wsparcie w przygotowaniu rocznych sprawozdań zarządu i całej organizacji;
- wsparcie w tworzeniu polityki rachunkowości;
- doradztwo oraz wsparcie prawne przy modyfikacji statutu;
- wsparcie w sporządzeniu rozliczeń grantów i dotacji
- prowadzenie spraw kadrowych, w tym prowadzenie teczek osobowych, obsługa ubezpieczeń społecznych (ZUS), pracowniczych programów kapitałowych (PPK), sporządzanie deklaracji PFRON, a także zarządzanie umowami cywilnoprawnymi i zgłaszanie umów o dzieło;
- bieżące konsultacje dotyczące księgowości, planowania finansowego oraz administracji w Państwa organizacji.
Dodatkowe informacje
Aneta Sobiecka
Współwłaścicielka
Od roku 2012 zajmuje się zarządzaniem i finansami organizacji pozarządowych.
Jest absolwentką studiów z zakresu Rachunkowości i Finansów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także ukończyła studia podyplomowe na kierunku Liderzy Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.
Swoje zawodowe kompetencje wzmocniła, uzyskując certyfikat księgowego w ramach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Przez ostatnie kilka lat uczestniczyła w licznych szkoleniach oraz spotkaniach dotyczących finansów i rachunkowości w trzecim sektorze.
Aktualnie prowadzi szkolenia dla organizacji pozarządowych i pomaga im zarządzać finansami.
Natalia Sosulska
Współwłaścicielka
Od roku 2014 zajmuje się finansami i sprawami kadrowo płacowymi organizacji pozarządowych.
Jest absolwentką Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej.
Swoje profesjonalne umiejętności rozwijała, zdobywając certyfikat specjalisty ds. kadr i płac w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.
W ostatnich latach aktywnie brała udział w szkoleniach i spotkaniach dotyczących zarządzania kadrami i płacami w trzecim sektorze.
Obecnie sama organizuje i prowadzi wewnętrzne szkolenia kadrowo-płacowe dla tego sektora.