Rachunkowość & NGO Aneta Sobiecka, Natalia Sosulska s.c.

Zapewniamy Państwu możliwość podejmowania decyzji w oparciu o najlepszą wiedzę z zakresu finansów.

    • NIP 1182276090
    • REGON 527346130

Charakterystyka

obszar usług:

  • Bielany

formy prawne:

  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka z o.o.

rodzaje księgowości:

  • Księgi rachunkowe

usługi dodatkowe:

  • Dotacje unijne
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Obsługa PFRON
  • Raporty / sprawozdania
  • Reprezentacja w urzędach
  • Wyprowadzanie zaległości

kadry i płace:

  • Delegacje
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Outsourcing

języki:

  • angielski

programy księgowe:

  • Enova
  • Sage Symfonia
  • Certyfikowany księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Nasze biuro specjalizuje się w obsłudze rachunkowej oraz kadrowo-płacowej NGO a także bieżącym doradztwie skierowanym do fundacji i stowarzyszeń.

Posiadamy 15 letnie doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi, poparte referencjami imiennymi od klientów.

Wspieramy Państwa poprzez świadczenie kompleksowych usług księgowych oraz kadrowo-płacowych.

Posiadamy umiejętność rozwiązywania problemów, które na pierwszy rzut oka wydają się niemożliwe do rozwiązania. Pomagamy skutecznie przebrnąć przez procedury związane z Urzędem Skarbowym oraz ZUS.

Wiemy, że prowadząc NGO szukają Państwo biura, które zrozumie Wasze potrzeby.

Zawierając umowę z nami, macie Państwo pewność, że Wasze NGO jest w dobrych rękach.

Zdajemy sobie sprawę z trudnych przepisów rachunkowych, podatkowych oraz składkowych, dlatego jesteśmy przyjaznym biurem, nastawionym na indywidualne potrzeby każdej organizacji.

W naszej ofercie znajdą Państwo kompleksowe usługi finansowe dla Państwa organizacji, obejmujące:

  • bieżącą obsługę księgową oraz rozliczenia podatkowe, w tym ewidencję dokumentów i comiesięczne rozliczenia z tytułu podatków takich jak PIT, CIT, VAT. Stawka za 
  • usługi zależy od ilości dokumentów przetwarzanych miesięcznie;
  • przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego;
  • wsparcie w przygotowaniu rocznych sprawozdań zarządu i całej organizacji;
  • wsparcie w tworzeniu polityki rachunkowości;
  • doradztwo oraz wsparcie prawne przy modyfikacji statutu;
  • wsparcie w sporządzeniu rozliczeń grantów i dotacji
  • prowadzenie spraw kadrowych, w tym prowadzenie teczek osobowych, obsługa ubezpieczeń społecznych (ZUS), pracowniczych programów kapitałowych (PPK), sporządzanie deklaracji PFRON, a także zarządzanie umowami cywilnoprawnymi i zgłaszanie umów o dzieło;
  • bieżące konsultacje dotyczące księgowości, planowania finansowego oraz administracji w Państwa organizacji.

Dodatkowe informacje

Aneta Sobiecka

Współwłaścicielka

Od roku 2012 zajmuje się zarządzaniem i finansami organizacji pozarządowych.
Jest absolwentką studiów z zakresu Rachunkowości i Finansów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także ukończyła studia podyplomowe na kierunku Liderzy Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.
Swoje zawodowe kompetencje wzmocniła, uzyskując certyfikat księgowego w ramach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Przez ostatnie kilka lat uczestniczyła w licznych szkoleniach oraz spotkaniach dotyczących finansów i rachunkowości w trzecim sektorze.
Aktualnie prowadzi szkolenia dla organizacji pozarządowych i pomaga im zarządzać finansami.

Natalia Sosulska

Współwłaścicielka

Od roku 2014 zajmuje się finansami i sprawami kadrowo płacowymi organizacji pozarządowych.
Jest absolwentką Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej.
Swoje profesjonalne umiejętności rozwijała, zdobywając certyfikat specjalisty ds. kadr i płac w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.
W ostatnich latach aktywnie brała udział w szkoleniach i spotkaniach dotyczących zarządzania kadrami i płacami w trzecim sektorze.
Obecnie sama organizuje i prowadzi wewnętrzne szkolenia kadrowo-płacowe dla tego sektora.

Galeria

Ekspert artykułu

Artykuły: