SUMATOR sp. z o.o. (0)

Bezpieczne i sumienne usługi księgowe.

    • NIP 5222832057

obszar usług:

  • Włochy
  • Ochota

programy księgowe:

  • Comarch Optima

rodzaje księgowości:

  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe

usługi dodatkowe:

  • Dostęp online
  • Dotacje unijne
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Obsługa PFRON
  • Odbiór dokumentów
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Raporty / sprawozdania
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm
  • Finansowanie - pomoc
  • Optymalizacja podatkowa
  • Sporządzenie umów
  • Intrastat
  • Start-up
  • Legalizacja pobytu
  • Likwidacja / przekształcenie
  • Ceny transferowe

języki:

  • angielski
  • rosyjski
  • ukraiński
  • włoski

branże specjalistyczne:

  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Transport/Spedycja/Logistyka
  • Import/Eksport
  • Produkcja
  • Budowlana/Deweloperska
  • Finanse
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Najem
  • E-Commerce

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Spółka akcyjna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka cywilna
  • Spółka z o.o.-komand.
  • Certyfikat księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

Naszą podstawową działalnością jest prowadzenie pełnego zakresu usług księgowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wychodzimy z założenia, że każdy powinien robić to co najlepiej potrafi. Wyznajemy zasadę, zgodnie z  którą  my  zajmiemy się księgowością, a w tym czasie Państwo będą mieli czas na rozwijanie swojego biznesu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Naszym celem jest dostarczenie Państwu bezpiecznych i sumiennych usług księgowych.

Księgi handlowe (pełna księgowość)

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych dla potrzeb CIT lub PIT i VAT;
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia;
  • wyliczanie miesięcznych zaliczek w podatku dochodowym CIT lub PIT, i sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7 lub VAT-7K lub VAT-7D oraz informacji podsumowujących VAT-UE;
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych;
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej;
  • sporządzanie deklaracji INTRASTAT;
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych;
  • sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych dla pracowników.

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym  i rachunkowym;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
  • ustalanie  miesięcznych zaliczek w podatku dochodowym PIT, sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7 lub VAT-7K lub VAT-7D oraz informacji podsumowujących VAT-UE;
  • sporządzenie zeznania podatkowego po zakończonym roku;
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych;
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed  organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej;
  • sporządzanie deklaracji INTRASTAT;
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób  zatrudnionych;
  • sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o  dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych  oraz ubezpieczeniowych dla pracowników.

Rozliczenia ryczałtu ewidencjonowanego i karty podatkowej

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym  i rachunkowym;
  • bieżące ewidencjonowanie przychodów dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego i podatku od towarów i usług;
  • ustalanie  miesięcznych zaliczek w zryczałtowanym podatku dochodowym, sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7 lub VAT-7K lub VAT-7D;
  • sporządzenie zeznania podatkowego po zakończonym roku;
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych;
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed  organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej;
  • przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób  zatrudnionych obowiązkom;
  • sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o  dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych  oraz ubezpieczeniowych dla pracowników.
Usługi kadrowo-płacowe
  • sporządzamy miesięczne list płac pracowników  zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • obliczamy  miesięczne zaliczki w podatku  dochodowym od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę oraz
  • przygotowujemy odpowiednie przelewy zaliczek na ten podatek
  • wyliczamy comiesięczne składki ZUS oraz sporządzamy stosowne deklaracje i przesyłamy je w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowujemy odpowiednie przelewy tych składek
  • sporządzamy na koniec każdego roku kalendarzowego:
    • zestawienia przesłanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
    • karty wynagrodzeń wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych;
    • informacje o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy  PIT-11;
    • roczne obliczenie podatku dochodowego uzyskanego przez podatnika w roku podatkowym PIT-40.
  • kalkulujemy wynagrodzenia;
  • prowadzimy sprawy kadrowo-pracownicze;
  • sporządzamy deklaracje w sprawach wszelkich refundacji wynagrodzeń pracowników.
Wirtualne biuro
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy usługę wirtualnego biura. Usługa ta jest skierowana do wszystkich tych osób, które chciałby szybko uruchomić swoją nowa firmę wraz z pełną obsługą biurową, jak również dla wszystkich tych, którym nieobce są nowoczesne rozwiązania w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
W ramach usługi oferujemy Państwu:
  • prestiżowy adres do rejestracji firmy;
  • obsługę korespondencji tradycyjnej i e-mail;
  • informowanie drogą mail'ową lub telefoniczną o przychodzącej korespondencji;
  • obsługę sekretariatu;
  • odbieranie i wysyłanie faksów;
  • przechowywanie dokumentów;
  • salę konferencyjną dla spotkań biznesowych;
  • możliwość skorzystania z dostępu do internetu, komputera, drukarki, kserokopiarki;
Usługa wirtualnego biura dostępna jest w naszej siedzibie w Warszawie, Al. Jerozolimskie 214. Cena za korzystanie z usług wirtualnego biura jest ustalana indywidualnie w zależności od potrzeb naszych Klientów.

Inne usługi
W naszej ofercie mamy również dodatkowe usługi, związane z działalnością gospodarczą naszych Klientów. Jeżeli nie macie Państwo czasu, nie wiecie jak zarejestrować nową firmę to ta grupa usług jest właśnie dla Was.
Na indywidualne Państwa zlecenie realizujemy takie usługi jak:
  • rejestracja nowej firmy i zmiana danych w KRS;
  • rejestracja nowej firmy w Ewidencji działalności gospodarczej;
  • rejestracja firmy i zmiana danych w REGON i NIP;
  • rejestracja znaków towarowych;
  • zaświadczenia o niekaralności;
  • zaświadczenia o nie zaleganiu w podatkach oraz opłatach ZUS.
Współpracujemy z firmami ubezpieczeniowymi, notarialnymi i biurami tłumaczeń dlatego też realizując Państwa zlecenia jesteśmy w stanie również pomóc w szybkim przygotowaniu wymaganych dokumentów.

Od 2008 roku współpracujemy z Krajowym Rejestrem Długów z Biurem Informacji Gospodarczej i dzięki tej współpracy w naszej ofercie znalazły się takie usługi jak:
  • weryfikacja kontrahentów;
  • dopisywanie dłużników do KRD;
  • dopisywanie informacji o rzetelnych płatnikach;
  • monitorowanie przedsiębiorstw.

Dodatkowe informacje

Biuro Rachunkowe SUMATOR Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi księgowe dla małych i średnich podmiotów gospodarczych o dowolnym profilu działalności. Wśród naszych Klientów są firmy handlowe, produkcyjne, budowlane, szkoły, fundacje i stowarzyszenia. Świadczymy usługi dla firm polskich i zagranicznych. Posiadamy Licencję Ministra Finansów na prowadzenie ksiąg rachunkowych i zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem ubezpieczenie OC.
Nasz zespół składa się z doświadczonej i wysoko wykwalifikowanej kadry pracowników, dzięki którym świadczone przez nas usługi są na najwyższym poziomie i dostosowane do potrzeb naszych Klientów. Nasza elastyczność i wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala nam na przygotowanie dla Państwa oferty, dostosowanej do profilu działalności firmy, wymagań i oczekiwań.
Realizując nasze usługi wykorzystujemy zaawansowane systemy komputerowe, posiadające pełne wsparcie serwisowe dostawców zarówno sprzętu jak i oprogramowania. Posiadamy własnych specjalistów IT dbających o bezpieczeństwo i ciągłość działania naszych systemów informatycznych.

Krótka historia naszej firmy:
2001 - Rozpoczęcie działalności  jako jednoosobowej działalności gospodarczej pod nazwą Biuro Rachunkowe SUMATOR Małgorzata Szczyglewska.
2003 - Rozszerzenie pakietu naszych usług o obsługę cudzoziemców w zakresie: zezwoleń na pracę, kart czasowego lub stałego pobytu w Polsce oraz o usługi z zakresu rejestracji firm w Krajowym Rejestrze Sądowym.
2007 - Zmiana formy prawnej- od 01.01.2007 r. działamy jako SUMATOR Sp. z o.o.
06-2008 - Otwarcie Filii naszego Biura w Busku-Zdróju.
11-2008 - Współpraca z Krajowym Rejestrem Długów i uzyskanie certyfikatu Rzetelna Firma.
2009 - Poszerzenie działalności o usługi pośrednictwa kredytowego.
12-2009 - uruchomienie nowego Punktu obsługi w Krakowie.
09-2010 - uruchomienie nowej usługi "Wirtualne biuro".
01-2011 - wdrożenie nowego systemu Comarch ERP Optima, w którym obsługujemy naszych Klientów.
2012 - współpraca z naszymi Klientami zaowocowała rozwojem usług naszej firmy zapewniając ich wysoką jakość i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tego, że jesteście z nami, i że mogliśmy pomóc Państwu w prowadzeniu biznesu.

Zapraszamy Państwa do współpracy i życzymy dalszych sukcesów,
SUMATOR Sp. z o.o.

Galeria

Partner merytoryczny