AG-KONCEPT sp. z o.o.
Z nami finanse nie mają tajemnic.
-
- NIP 8871811349
- REGON 360177751
-
- 57-200 Ząbkowice Śląskie
- Rynek 29
-
- kom.
- www.agkoncept.com
- agkonceptspzoo@gmail.com
Charakterystyka
obszar usług:
- Online
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Spółka cywilna
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Artystyczna
- Beauty
- Budownictwo
- E-Commerce
- Import/Eksport
- IT/Telco
- Marketing/Reklama/PR
- Nieruchomości
- Transport/Spedycja/Logistyka
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
- Dostęp online
- Elektroniczne archiwum dok.
- Obsługa PFRON
- Obsługa prawna
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Rozliczanie PIT’ów
- Windykacja
- Wirtualne biuro
- Wyprowadzanie zaległości
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Delegacje
- Legalizacja pobytu
- Obsługa kadrowo płacowa
- Sporządzenie umów
- Usługi BHP
języki:
- angielski
programy księgowe:
- InsERT
- Reset2
- Rewizor
- Sage Symfonia
platformy online:
- Portal Biura
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
W obliczu zmiennych przepisów podatkowych i wymagań prawnych, zarządzanie finansami firmy może być wyzwaniem. Oferujemy kompleksową obsługę księgową i kadrowo-płacową, dzięki której możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, mając pewność, że wszystkie sprawy księgowe są w profesjonalnych rękach.
Nasza oferta obejmuje:
Księgi Handlowe
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie bilansów, rachunków zysków i strat oraz innych wymaganych sprawozdań finansowych.
- Doradztwo podatkowe i optymalizacja podatkowa.
- Reprezentacja przed organami skarbowymi.
Książka Przychodów i Rozchodów
- Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów dla małych i średnich przedsiębiorstw.
- Rozliczanie podatku dochodowego i VAT.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań do GUS.
- Konsultacje w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Kadry i Płace
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa.
- Sporządzanie list płac, umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych.
- Rozliczanie składek ZUS, PIT oraz innych opłat i ubezpieczeń społecznych.
- Doradztwo w zakresie prawa pracy.
Dodatkowe informacje
Od wielu lat z powodzeniem działa na terenie województwa dolnośląskiego w obszarach usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów stale podnosimy nasze kwalifikacje, zdobywamy nowe umiejętności, rozszerzamy obszar działania - terytorialnie i rzeczowo.
Zaczynając naszą działalność ponad 7 lat temu od usług wyłącznie w obszarze zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych na terenie powiatu ząbkowickiego - dziś proponujemy Państwu nasze usługi w zakresie: - administrowania nieruchomościami - usług księgowo-podatkowych - usług kadrowo-płacowych -
W zakresie świadczonych usług oddajemy do Państwa dyspozycji wykwalifikowanych specjalistów z zakresu m.in. zarządzania nieruchomościami, księgowości, podatków, ubezpieczeń, kadr i płac, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, psychologii biznesu i negocjacji.
W naszej pracy kierujemy się przede wszystkim:
- rzetelnym, profesjonalnym i elastycznym podejściem do każdego klienta
- optymalizacją kosztów w każdej dziedzinie prowadzonej działalności, bez sztucznego windowania cen usługi i obsługi
- zapewnieniem komfortu relacji i współpracy
- przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa oraz zasad kodeksów etyki obowiązujących w poszczególnych branżach.
Dlaczego my?
- rzetelne, profesjonalne i elastyczne podejście do każdego klienta
- optymalizacja kosztów w każdej dziedzinie prowadzonej działalności, bez sztucznego windowania cen usługi i obsługi
- konkurencyjne ceny usług
- komfort relacji i współpracy
- przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz zasad kodeksów etyki obowiązujących w poszczególnych branżach
- wykwalifikowany i kompetentny zespół