Biuro Rachunkowe Ammes sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa.

-
- NIP 8952090960
- REGON 365207735
-
- 51-180 Psary
- ul. Główna 60
-
- kom.
- ammes.com.pl
- biuro@ammes.com.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Online
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Karta podatkowa
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Beauty
- Budownictwo
- Edukacja
- Finanse/Ubezpieczenia
- Gastronomia
- Hotele/Turystyka
- Import/Eksport
- Marketing/Reklama/PR
- Medyczna
- Nieruchomości
- Produkcja
- Transport/Spedycja/Logistyka
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Bezpłatna pomoc w założeniu firmy - WYBIERZ BIURO I ZAPYTAJ
- Dostęp online
- Finansowanie - pomoc
- Intrastat
- Obsługa PFRON
- Obsługa prawna
- Odbiór dokumentów
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Wyprowadzanie zaległości
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Delegacje
- Legalizacja pobytu
- Obsługa kadrowo płacowa
- Sporządzenie umów
programy księgowe:
- InsERT
- Reset2
- Rewizor
- Sage Symfonia
platformy online:
- infakt
- Certyfikat C.I.K.
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
- opracowanie zakładowego planu kont,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
- sporządzanie bilansów, rachunków wyników,
- okresowe opracowanie sprawozdań dla GUS i NBP,
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia,
- bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego,
- sporządzanie rozliczeń rocznych,
Ewidencja przychodów
- miesięczne naliczanie podatku (PPE),
- bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT),
- sporządzanie rozliczeń rocznych,
Obsługa kadrowa
- sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
- prowadzenie akt osobowych pracownika,
- prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzami pracowników (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie, ewidencja urlopów i inne),
- sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia,
- prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
- kompletowanie dokumentacji pracowników w celu ustalenia kapitału początkowego,
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, siatka wynagrodzeń, systemy motywacyjne),
- obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
- obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
Obsługa płacowa
- sporządzanie list płac z umów o pracę,
- sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie druków ZUS IMIR,
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS-u miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych,
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B),
- sporządzanie rocznego obliczenia podatku (PIT-4R)
Dokumenty
Dodatkowe informacje
Biuro Księgowe AMMES powstało w 2007 roku, znajduje się we Wrocławiu. AMMES prowadzi Agata Stanisławska, certyfikowana księgowa z numerem licencji 18457/2007. Od lat, wspólnie z zespołem księgowych, zapewnia pomoc w zakresie księgowości, kadr i płac dla małych, średnich oraz dużych firm. Służy wsparciem w przypadku rejestracji działalności, przygotowuje dokumenty i pomaga znaleźć optymalne rozwiązanie problemów związanych z rachunkowością czy działem kadr i płac.
O naszym biurze
Każda osoba z naszego zespołu może pochwalić się fachową, ciągle aktualizowaną wiedzą, znajomością prawa i przepisów.
Od lat współpracujemy z firmami o różnym profilu działalności. Prowadzimy pełną księgowość w zakładach produkcyjnych, firmach handlowych i usługowych. Zapewniamy obsługę księgową wszelkiego rodzaju spółek, między innymi spółek akcyjnych, z ograniczoną odpowiedzialnością, cywilnych i komandytowych, jak również działalności osób fizycznych. Ponadto zajmujemy się księgowością hotelarską, obsługą dostawców internetowych, szkół tańca oraz sprzedażą na giełdzie.
Co więcej, by zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę, współpracujemy z zaufanymi partnerami: doradcą BHP, biegłym rewidentem księgowym, kancelarią prawną oraz notarialną.
Wszystkie czynności wykonywane przez Biuro Księgowe AMMES są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w PZU S.A. Biuro posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg wydane przez Ministra Finansów. Dowodem wysokiej jakości usług świadczonych przez Biuro Rachunkowe AMMES są zdobyte certyfikaty i wyróżnienia.