Revenue Bożena Dubińska
Nowoczesne i profesjonalne biuro rachunkowe, które oferuje kompleksową pomoc w zakresie ksiąg rachunkowych oraz zagadnień podatkowych.
-
- NIP 1180147017
- REGON 142818437
-
- 05-092 Izabelin-Dziekanówek
- ul. Górka Dziekanowska 15 lok. 3
-
- kom.
- bozena.dubinska@gmail.com
Charakterystyka
obszar usług:
- Online
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Grupa kapitałowa
- Prosta spółka akcyjna
- Spółka akcyjna
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Artystyczna
- Beauty
- E-Commerce
- Marketing/Reklama/PR
- Medyczna
kadry i płace:
- Obsługa kadrowo płacowa
języki:
- angielski
programy księgowe:
- Enova
platformy online:
- Saldeo Smart
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
Obsługa ksiąg handlowych
- Prowadzenie ksiąg dla spółek kapitałowych oraz spółek osobowych prawa handlowego
- Otwieranie roku obrachunkowego
- Rejestracja VAT w Urzędzie Skarbowym
- Ustalanie właściwości miejscowej dla celów podatkowych
- Zakładanie ksiąg
- Tworzenie planu kont
- Ustalanie z klientem polityki rachunkowości
- Kontynuacja prowadzenia ksiąg handlowych. Wprowadzanie do systemu księgowego bilansu otwarcia, obroty rozpoczęcia, rozrachunki.
- Księgowanie dokumentów, faktury sprzedaży sprzedaż krajowa, zagraniczna, export, WDT
- Faktury zakupu, zakup krajowy, WNT, import
- Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej do bilansu, wprowadzenie do bilansu
- Uzgadnianie sald kont
- Rozliczanie wyciągów bankowych
- Weryfikacja zapisów księgowych
- Prowadzenie ewidencji vat
- Kontrola podatkowa vat z tytułu nieuregulowanych należności i zobowiązań- ulga na złe długi
- Korekta podstawy opodatkowania z tytułu przeterminowanych należności i zobowiązań
- Sporządzanie deklaracji VAT7, VATUE
- Wyliczanie zobowiązań z tytułu CIT, VAT,PIT
- Sporządzanie zestawienia obrotów i sald syntetycznych i analitycznych
- Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu, polecenie księgowania, wyciągi bankowe, raporty kasowe, amortyzacja
- Rozliczanie należności i zobowiązań w walucie obcej, ustalanie, księgowanie różnic kursowych
- Księgowanie odpisów aktualizacyjnych
- Prowadzenie ewidencji Środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- Prowadzenie i wyliczanie amortyzacji
- Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów oraz rozliczeń międzyokresowych przychodów
- Przeszacowania walut na koniec roku obrachunkowego
- Sporządzanie zestawień wyników finansowych
- Sporządzanie i wyliczanie wyników podatkowych
- Sporządzanie zestawień wiekowania transakcji
- Inwentaryzacja aktywów i pasywów
- Zamykanie roku obrachunkowego
- Sporządzanie sprawozdań do GUS
- Import dokumentów księgowych
- Import wyciągów bankowych z systemu bankowego
- Wnioski o zwrot podatku vat
- Sporządzanie zestawień JPK księgi rachunkowe, JPK VAT, JPK wyciągi bankowe
- Wyliczanie odsetek podatkowych
- Przygotowywanie niezbędnych zestawień na potrzeby kontroli skarbowej, czynności sprawdzających
Obsługa KPiR
- Pomoc, wraz z wyjaśnieniem możliwych wyborów np. formy opodatkowania i obowiązków przy zakładaniu działalności
- Pomoc w przeniesieniu dokumentów z poprzedniego biura rachunkowego, weryfikacja ogólna dokumentacji- sprawdzenie, czy klient otrzymał wszystkie konieczne zestawienia i dokumenty
- Weryfikacja obowiązku zgłoszenia do VAT i przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej
- Weryfikacja dokumentów zakupowych pod kątem poprawności wybranego kontrahenta
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie amortyzacji, przygotowywanie dokumentów
- Księgowanie comiesięcznych faktur zakupowych, sprzedażowych i innych dokumentów księgowych w formie opodatkowania na zasadach skali, podatku liniowego, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- Wysyłka informacji o kwotach zobowiązań podatkowych i terminach na wskazany przez klienta adres mailowy
- Przygotowywanie i wysyłka elektroniczna miesięcznych deklaracji PU-5M, PU-5ML, PU-28M, VAT-7, VAT-UE lub kwartalnych PU-5K, PU-5LK, PU-28K, VAT-7K
- Comiesięczna wysyłka elektroniczna Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK VAT)
- Konsultacja podatkowa dla klientów osobiście, telefonicznie lub (głównie) mailowo- bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta, udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa
- Przygotowywanie zestawień wyników działalności do banków
- Rozliczanie przelewów walutowych i księgowanie różnic kursowych
- Bezpośrednie wyjaśnianie spraw z Urzędem skarbowym
- Sporządzanie i wysyłka drogą elektroniczna rozliczeń rocznych PIT-36 PIT-36L PIT-37, PIT-39, PIT-28
- Konsultacje i pomoc w zmianie formy opodatkowania
- Pomoc w zawieszeniu lub zamknięciu działalności- wysyłka deklaracji VAT-Z
- Tworzenie szczegółowych lub podsumowawszy zestawień wyników klienta lub wykonanej amortyzacji w formacie pdf i wysyłka na adres mailowy klienta
- Prowadzenie ewidencji zapłaconych składek ZUS mających wpływ na wysokość zobowiązań podatku PIT
Zakres usług kadrowych
- kompleksowe prowadzenie teczek osobowych, tj. zakładanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, kartotek wynagrodzeń, ewidencji nieobecności, kartotek ewidencji czasu pracy;
- weryfikacja dostarczonej dokumentacji pracowniczej;
- kontrolowanie terminów kończących się umów o pracę, ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
- wystawianie skierowań na badania lekarskie;
- sporządzanie świadectw pracy;
- bieżące rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin oraz aktualizacja zmian w dokumentacji na potrzeby ZUS;
- ustalanie prawa, wymiaru i limitów przysługujących urlopów;
- prowadzenie ewidencji kart urlopowych;
- obsługa dokumentacji niezbędnej do wypłaty zasiłków;
- bieżące ewidencjonowanie oraz rozliczanie absencji pracowniczych oraz ich uprawnień;
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu oraz wynagrodzeniu;
- sporządzanie oraz wysyłanie deklaracji miesięcznych do PFRON;
- opracowywanie raportów i zestawień kadrowych;
- obsługa konta klienta na platformie PUE ZUS oraz w programie Płatnik
Zakres usług płacowych
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, zleceniobiorców oraz osób zasiadających w organach stanowiących spółek kapitałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem danych zmiennych dostarczanych przez Klienta;
- ustalanie prawa do wynagrodzenia chorobowego oraz zasiłków: chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego i wypadkowego oraz naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- naliczanie zobowiązań z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych;
- naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
- kalkulacja wynagrodzeń dla kadry menedżerskiej (utajnione listy płac);
- sporządzanie list płac, zbiorówek list płac, a także raportów płacowych;
- naliczanie świadczeń pieniężnych związanych z ustaniem stosunku pracy (ekwiwalent za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odprawy pieniężne, itp.);
- przygotowanie przelewów bankowych dotyczących wynagrodzeń oraz zobowiązań wobec pracowników;
- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PFRON, korekt deklaracji ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- przygotowanie dla pracowników informacji dotyczących naliczonego wynagrodzenia oraz dokonanych potrąceń (tzw. paski wypłat);
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz obliczanie podatku – PIT 11, PIT 4R, PIT 8AR, IFT-1R;
- obsługa rocznych informacji ZUS IWA oraz informacji dla pracowników ZUS IMIR;
- asysta oraz współpraca z Klientem w trakcie ewentualnych inspekcji oraz kontroli z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego;
- kalkulacja kosztów wynagrodzeń;
- obsługa zajęć komorniczych;