Co robimy?
Od 2009 roku skutecznie łączymy przedsiębiorców z biurami rachunkowymi. W związku z tym jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest przedsiębiorca, który szuka biura rachunkowego.
Co to oznacza dla Twojego biura rachunkowego?
To, że stale uzyskujesz zapytania od właścicieli firm, którzy poszukują usługi księgowej. Co ważne - masz możliwość profilowania swojego przyszłego klienta. To oznacza, że możesz określić jakiego klienta chcesz obsługiwać.
Dlaczego codziennie rano pojawiamy się w biurze, gotowi na nowe wyzwania?
Powód jest prosty: „Pragniemy, aby każda firma współpracowała z biurem rachunkowym dopasowanym do swoich potrzeb”. Nasza misja jest prosta, ale ambitna. Wierzymy, że odpowiednio dobrane biuro rachunkowe to klucz do sukcesu każdej firmy. Dlatego stworzyliśmy platformę, która pomaga przedsiębiorcom znaleźć biuro rachunkowe, które będzie dopasowane do firmy. Dzięki takiemu podejściu współpracujące z nami biura rachunkowe otrzymają zapytania o usługi księgowe, od klientów, których chcą i mają możliwość obsłużyć.
Dobrze, ale co takiego robimy, aby zrealizować naszą misję?
Nasza praktyka działania skupia się na czterech głównych filarach: tworzeniu fachowych artykułów, pozycjonowaniu w Google, wykorzystywaniu mediów społecznościowych i personalizacji klienta. Dzięki temu, potrafimy efektywnie łączyć przedsiębiorców z biurami rachunkowymi, a także pomagać biurom w budowaniu pozytywnego wizerunku i przyciąganiu nowych klientów.
1. Ekspert artykułu
Po pierwsze stworzyliśmy bazę fachowych artykułów dla przedsiębiorców. Artykuły zajmują wysoką pozycję w wyszukiwarce Google oraz są promowane w mediach społecznościowych. Wielu przyszłych przedsiębiorców przed założeniem firmy zastanawia się na przykład:
Odpowiedzi na te i inne pytania przedsiębiorca szuka w wyszukiwarce Google. Dzięki wysokim pozycją, przyszły przedsiębiorca trafia do serwisu Biura-Rachunkowe.waw.pl a następnie do Twojego biura. Dlaczego tak się dzieje?
Ponieważ przypisujemy Twoje biuro do wybranych artykułów jako eksperta w danym zagadnieniu. Informacje w artykułach, nie uwzględniają indywidualnej sytuacji przedsiębiorcy. W związku z tym w wielu przypadkach przedsiębiorca ma dodatkowe pytania. Pomagamy zainteresowanemu dając możliwość zadania pytania do artykułu. To powoduje, że Twoje biuro otrzymuje zapytanie od przedsiębiorcy, który jest np. w trakcie zakładania firmy. Jednocześnie Twoje biuro uzyskuje status eksperta przy wybranych artykułach, co pozwala dodatkowo uzyskać pozytywny wizerunek Twojego biura na w oczach przedsiębiorcy.
2. Wysoka pozycja w Google
Na podstawie badań ustaliliśmy, jak przedsiębiorcy szukają usług księgowych – zdecydowania większość korzysta z wyszukiwarki Google wpisując odpowiednie słowa kluczowe. Serwis Biura-Rachunkowe.waw.pl jest widoczny na najważniejsze słowa kluczowe, które wpisuje przedsiębiorca w momencie poszukiwania biura rachunkowego – sprawdźmy to, wyniki pozycjonowania w Google na frazy związane z:
3. Klient z social media
YouTube, Facebook – to miejsca, których nie można bagatelizować. Wg przeprowadzonych badań to drugie w kolejności miejsce, w którym przedsiębiorca szuka biur rachunkowego. Klientów z tych miejsc kierujemy do Ciebie przy pomocy materiałów wideo, które tworzymy specjalnie dla Twojego biura. To co istotne – Twoim zadaniem jest jedynie zaakceptować scenariusz. Po akceptacji my wykonamy wszelkie działania:
- Zobacz przykład materiału wykonanego dla biura rachunkowego,
- Przejdź do kanału na YouTube, gdzie znajdziesz więcej opinii o biurach rachunkowych,
-
Materiał nt. korzyści stworzenia wideo dla biura rachunkowego.
4. Personalizacja Klienta, czyli w jaki sposób dopasujemy Klienta do Twojego biura?
Obecnie co raz częściej chcemy wybierać produkty i usługi, które są dopasowane do naszych potrzeb i oczekiwań. Jest to zauważalne również wśród przedsiębiorców przy wyborze biura rachunkowego. Dla jednego właściciela firmy istotne jest, aby księgowa zajęła się cenami transferowymi i rozliczyła podatki z zagranicy, dla innego kluczową sprawą będzie pomoc w załażeniu firmy i reprezentacja w urzędach.
Każda firma jest inna - ma inne potrzeby i oczekiwania. To właśnie między innymi dlatego uruchomiliśmy opcje filtrowania, które pozwalają przedsiębiorcy w prosty sposób określić swoje oczekiwania i potrzeby względem biura. Przedsiębiorca odznacza co konkretnie potrzebuje, następnie po kliknięciu otrzymuje biuro rachunkowe, które specjalizuje się w określonych obszarach. Zobacz, materiał wideo dot. jak przedsiębiorca wybiera biuro rachunkowe za pośrednictwem opcji filtrowania.
Podsumowując z jednej strony przedsiębiorca określa co potrzebuje od biura. Z drugiej - Ty jako właściciel biura określasz profil klienta jakiego klienta chcesz lub masz możliwość obsłużyć.
Takie rozwiązanie pozwala nam określić oczekiwania po obu stronach. Dzięki temu od 2009 roku sprawnie i skutecznie łączymy przedsiębiorców z biurami rachunkowymi, realizując przy tym naszą misję i wizję.