Warszawskie Biuro Rachunkowe
Doradztwo w zakresie rozpoczęcia działalności. Pełny zakres usług księgowych oraz kadrowo-płacowych. Odbiór dokumentów od klienta.
-
- NIP 1132860734
- REGON 146416530
- KRS 0000957094
-
-
- 03-918 Warszawa
- Praga-Południe - Saska Kępa
- ul. Łotewska 17 lok. 2
-
- kom.
- wbr.waw.pl
- office@wbr.waw.pl
Charakterystyka
obszar usług:
- Praga-Południe
- Śródmieście
formy prawne:
- Działalność gospodarcza
- Fundacja/stowarzyszenie
- Grupa kapitałowa
- Spółka akcyjna
- Spółka cywilna
- Spółka jawna
- Spółka komand.-akcyjna
- Spółka komandytowa
- Spółka partnerska
- Spółka z o.o.
rodzaje księgowości:
- Karta podatkowa
- Książka przych. i rozch.
- Księgi rachunkowe
- Ryczałt ewidencjonowany
branże specjalistyczne:
- Budownictwo
- Edukacja
- Finanse/Ubezpieczenia
- Hotele/Turystyka
- Import/Eksport
- IT/Telco
- Marketing/Reklama/PR
- Medyczna
- Nieruchomości
- Wspólnoty mieszkaniowe
usługi dodatkowe:
- Dokumentacja kredytowa
- Dotacje unijne
- Elektroniczne archiwum dok.
- Likwidacja / przekształcenie
- Obsługa PFRON
- Odbiór dokumentów
- Podatki z zagranicy
- Raporty / sprawozdania
- Reprezentacja w urzędach
- Rozliczanie PIT’ów
- Windykacja
- Wirtualne biuro
- Wyprowadzanie zaległości
- Zakładanie firm
kadry i płace:
- Obsługa kadrowo płacowa
- Sporządzenie umów
programy księgowe:
- Asseco WAPRO
- Sage Symfonia
- Certyfikat C.I.K.
- Certyfikowany księgowy
- Ubezpieczenie OC
Oferta firmy
1. Księgowość:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz obowiązującym stanem prawnym
- przygotowywanie projektów Zakładowych Planów Kont oraz polityki rachunkowości
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- uzgadnianie kont księgowych oraz prowadzenie rozrachunków zobowiązań i należności
- prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu podatków: od towaru i usług, podatku dochodowego, od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych podatków i opłat
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie i składanie sprawozdań dla GUS , PFRON
- sporządzenie i składanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- kontakty z urzędami podatkowymi i pomoc w trakcie kontroli podatkowych
- zebranie ofert dotyczących badania bilansu prze Biegłego Rewidenta
- sporządzanie i składanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
2. Kadry i Płace:
- sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
- ewidencję i kontrolę ważności okresowych badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów pracowniczych
- prowadzenie akt osobowych pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzenie miesięcznych list płac pracowników
- sporządzenie i obsługa umów cywilnoprawnych
- przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu
- sporządzanie kartotek wynagrodzeń
- wyliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach dla pracowników PIT-11
- sporządzanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rozliczeniowych ZUS
- wyprowadzenie zaległości z zakresu ubezpieczeń społecznych
- pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów kadrowych w firmie
- przygotowanie deklaracji PFRON, GUS
3. Windykacja:
- monitoring należności i zobowiązań
- świadczenie usług windykacji polubownej
- stała współpraca z kancelarią prawną w celu reprezentacji Klienta przed sądem
- wspieranie egzekucji
- rozwiązywanie problemów prawnych
- generowanie ponagleń do zapłaty
- generowanie not odsetkowych
- generowanie potwierdzeń sald
4. Consulting:
- pełna obsługa w zakresie przeprowadzenia restrukturyzacji kosztowej, zasobów ludzkich, monitoringu i korekt sprzedaży
- wniosek do KRS oraz zmiany dotyczące jego wszelkich wpisów (zmiana danych podmiotu, wykreślenie itp.)
- porada consultingowa
- sporządzenie projektu pism procesowych
- sporządzenie projektu umów i wniosków
5. Wirtualne Biuro:
- adres siedziby spółki
- kompleksową obsługa – odbiór korespondencji, skanowanie i przesyłanie e-mailem poczty do właściwego adresata
- wirtualny sekretariat
- udostępnienie linii telefonicznej/fax'owej
- możliwość korzystania z biura, np. podczas kontroli skarbowej
- możliwość wynajmu sali konferencyjnej na spotkania biznesowe
- oznakowanie zewnętrzne (tworzenie loga firmy, wizytówek, papieru firmowego, stron internetowych, itp.)
- możliwość świadczenia usług księgowych przez nasze biuro rachunkowe.
6. Rozpoczęcie Działalności:
- zakładanie różnych rodzajów spółek funkcjonujących na rynku, m.in.
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, oddziału spółki akcyjnej, spółki komandytowej - sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych urzędach
- opracowanie projektu umowy spółki zgodnie z przepisami prawa krajowego
- zapewnienie pełnomocnika reprezentującego udziałowców/akcjonariuszy przed miejscowymi urzędami na mocy udzielonego pełnomocnictwa
- zorganizowanie obsługi notarialnej, prawnej potrzebnej do przeprowadzenia transakcji
- zapewnienie tymczasowego adresu siedziby zgodnie z wymogami prawa miejscowego
- wypełnienie formularzy KRS i rejestracja w KRS
Wideo
Dodatkowe informacje
- posiadamy wszystkie niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, działamy na podstawie Licencji Ministra Finansów
- posiadamy polisę OC będącą zabezpieczeniem skrupulatności i solidności naszych usług
- pracujemy na najlepszych programach księgowych dostępnych na rynku
- gwarantujemy dochowanie tajemnicy zawodowej i zabezpieczenie poufności w trakcie wykonywania umowy oraz po jej zakończeniu
- do każdego z Klientów podchodzimy indywidualnie, świadcząc swoje usługi w sposób kompleksowy, rzetelny
- Godziny pracy biura:
08:30 – 16:30 poniedziałek
08:00 – 17:30 wtorek
08:30 – 16:30 środa
08:30 – 16:30 czwartek
08:30 – 16:30 piątek