Warszawskie Biuro Rachunkowe (0)

Doradztwo w zakresie rozpoczęcia działalności. Pełny zakres usług księgowych oraz kadrowo-płacowych. Odbiór dokumentów od klienta.

obszar usług:

  • Praga-Południe
  • Śródmieście

programy księgowe:

  • Asseco WAPRO
  • Sage Symfonia

rodzaje księgowości:

  • Karta podatkowa
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Książka przych. i rozch.
  • Księgi rachunkowe

usługi dodatkowe:

  • Dotacje unijne
  • Obsługa kadrowo płacowa
  • Obsługa PFRON
  • Odbiór dokumentów
  • Podatki z zagranicy
  • Reprezentacja w urzędach
  • Rozliczanie PIT’ów
  • Raporty / sprawozdania
  • Windykacja
  • Wirtualne biuro
  • Wyprowadzanie zaległości
  • Zakładanie firm
  • Finansowanie - pomoc
  • Sporządzenie umów
  • Elektroniczne archiwum dok.
  • Likwidacja / przekształcenie

branże specjalistyczne:

  • Farmacja/Służba zdrowia
  • Wspólnoty mieszkaniowe
  • Import/Eksport
  • Hotele/Turystyka
  • Budowlana/Deweloperska
  • Finanse
  • IT/Telco
  • Marketing/Reklama/PR
  • Edukacja
  • Najem

formy prawne:

  • Działalność gospodarcza
  • Fundacja/stowarzyszenie
  • Grupa kapitałowa
  • Spółka akcyjna
  • Spółka jawna
  • Spółka komandytowa
  • Spółka komand.-akcyjna
  • Spółka partnerska
  • Spółka z o.o.
  • Spółka cywilna
  • Certyfikat C.I.K.
  • Certyfikat księgowy
  • Ubezpieczenie OC

Oferta firmy

1. Księgowość:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz obowiązującym stanem prawnym
  • przygotowywanie projektów Zakładowych Planów Kont oraz polityki rachunkowości
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • uzgadnianie kont księgowych oraz prowadzenie rozrachunków zobowiązań i należności
  • prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu podatków: od towaru i usług, podatku dochodowego, od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych podatków i opłat
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych
  • sporządzenie i składanie sprawozdań dla GUS , PFRON
  • sporządzenie i składanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
  • kontakty z urzędami podatkowymi i pomoc w trakcie kontroli podatkowych
  • zebranie ofert dotyczących badania bilansu prze Biegłego Rewidenta
  • sporządzanie i składanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)

2. Kadry i Płace:

  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
  • ewidencję i kontrolę ważności okresowych badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów pracowniczych
  • prowadzenie akt osobowych pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządzenie miesięcznych list płac pracowników
  • sporządzenie i obsługa umów cywilnoprawnych
  • przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu
  • sporządzanie kartotek wynagrodzeń
  • wyliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach dla pracowników PIT-11
  • sporządzanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rozliczeniowych ZUS
  • wyprowadzenie zaległości z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów kadrowych w firmie
  • przygotowanie deklaracji PFRON, GUS

3. Windykacja:

  • monitoring należności i zobowiązań
  • świadczenie usług windykacji polubownej
  • stała współpraca z kancelarią prawną w celu reprezentacji Klienta przed sądem
  • wspieranie egzekucji
  • rozwiązywanie problemów prawnych
  • generowanie ponagleń do zapłaty
  • generowanie not odsetkowych
  • generowanie potwierdzeń sald

4. Consulting:

  • pełna obsługa w zakresie przeprowadzenia restrukturyzacji kosztowej, zasobów ludzkich, monitoringu i korekt sprzedaży
  • wniosek do KRS oraz zmiany dotyczące jego wszelkich wpisów (zmiana danych podmiotu, wykreślenie itp.)
  • porada consultingowa
  • sporządzenie projektu pism procesowych
  • sporządzenie projektu umów i wniosków

5. Wirtualne Biuro:

  • adres siedziby spółki
  • kompleksową obsługa – odbiór korespondencji, skanowanie i przesyłanie e-mailem poczty do właściwego adresata
  • wirtualny sekretariat
  • udostępnienie linii telefonicznej/fax'owej
  • możliwość korzystania z biura, np. podczas kontroli skarbowej
  • możliwość wynajmu sali konferencyjnej na spotkania biznesowe
  • oznakowanie zewnętrzne (tworzenie loga firmy, wizytówek, papieru firmowego, stron internetowych, itp.)
  • możliwość świadczenia usług księgowych przez nasze biuro rachunkowe.

6. Rozpoczęcie Działalności:

  • zakładanie różnych rodzajów spółek funkcjonujących na rynku, m.in.
    - spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, oddziału spółki akcyjnej, spółki komandytowej
  • sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych urzędach
  • opracowanie projektu umowy spółki zgodnie z przepisami prawa krajowego
  • zapewnienie pełnomocnika reprezentującego udziałowców/akcjonariuszy przed miejscowymi urzędami na mocy udzielonego pełnomocnictwa
  • zorganizowanie obsługi notarialnej, prawnej potrzebnej do przeprowadzenia transakcji
  • zapewnienie tymczasowego adresu siedziby zgodnie z wymogami prawa miejscowego
  • wypełnienie formularzy KRS i rejestracja w KRS

Dodatkowe informacje

  • posiadamy wszystkie niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, działamy na podstawie Licencji Ministra Finansów
  • posiadamy polisę OC będącą zabezpieczeniem skrupulatności i solidności naszych usług
  • pracujemy na najlepszych programach księgowych dostępnych na rynku
  • gwarantujemy dochowanie tajemnicy zawodowej i zabezpieczenie poufności w trakcie wykonywania umowy oraz po jej zakończeniu
  • do każdego z Klientów podchodzimy indywidualnie, świadcząc swoje usługi w sposób kompleksowy, rzetelny

  • Godziny pracy biura:
    08:30 – 16:30 poniedziałek
    08:00 – 17:30 wtorek
    08:30 – 16:30 środa
    08:30 – 16:30 czwartek
    08:30 – 16:30 piątek

Partner merytoryczny